Dva puta više franšiza

Njemačkoj tvrtki Skinial svakako ide na ruku što povećanje broja ljudi koji se odlučuju za tetoviranje uporedo prati i rast broja onih koji žele tetovaže - ukloniti. Ono što ih je izdvojilo od ostalih studija za uklanjanje tetovaža jeste sigurna i manje bolna metoda - koja isključuje korištenje lasera. Mrežu studija tvrtka Skinial je ubrzo počela razvijati i kroz franšizu, a od prošle godine partnere traže i u ovom dijelu Europe - u Hrvatskoj i Srbiji.
U međuvremenu, broj franšiznih centara je narastao na 45 i Skinial se danas može naći u 8 zemalja, a najnoviji centri su otvoreni u Španjolskoj i Poljskoj. - Nadamo se ove godine pronaći primatelje master franšize i u Francuskoj, Engleskoj, Češkoj, Mađarskoj, ali i u Hrvatskoj i Srbiji. Također, do kraja ove godine planiramo udvostručiti broj studija i nadamo se broju od 100 centara - objašnjava direktor Skiniala Klaus Bode.
Razvoju tvrtke doprinijela je, kako kaže, i online promocija, naročito lansiranje stranica na Facebook-u. U Skinialu su svjesni koliku moć imaju društvene mreže, te žele iskoristiti sve kanale promocije i komunikacije, u svim zemljama u kojima posluju. Prezentacija i prisutnost na interenetu, zapravo, ulaze u "paket" podrške koju garantiraju svojim primateljima franšize. - Kampanja na internetu se višestruko isplatila. Osim toga, mi želimo biti u stanju brzo odgovoriti na upite u vezi s cijenom, franšiznim konceptom ili lokacijama naših centara. Zato ćemo proširiti svoju "prisutnost" i na Twitter i Google+ - objašnjava Klaus Bode.
Inače, za pokretanje Skinial franšiznog studija potreban je prostor od 15-ak četvornih metara. Zapravo, studio je moguće smjestiti i unutar privatnog stana - uz sitne modifikacije koje bi zadovoljile potrebne higijenske standarde - ali i unutar klinike, kozmetičkog ili estetskog salona.
Skinial u Hrvatskoj prvenstveno traži primatelja master franšize, ali, kako kažu, svjesni su da je malo onih koji se mogu posvetiti i ulagati u takvu vrstu razvoja koncepta. Skinial zato usporedo traži i primatelje pojedinačne franšize (single unit), što svakako podrazumijeva manje investicije, te više vremena za promociju i razvoj posla.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?