Dva puta više franšiza

Njemačkoj tvrtki Skinial svakako ide na ruku što povećanje broja ljudi koji se odlučuju za tetoviranje uporedo prati i rast broja onih koji žele tetovaže - ukloniti. Ono što ih je izdvojilo od ostalih studija za uklanjanje tetovaža jeste sigurna i manje bolna metoda - koja isključuje korištenje lasera. Mrežu studija tvrtka Skinial je ubrzo počela razvijati i kroz franšizu, a od prošle godine partnere traže i u ovom dijelu Europe - u Hrvatskoj i Srbiji.
U međuvremenu, broj franšiznih centara je narastao na 45 i Skinial se danas može naći u 8 zemalja, a najnoviji centri su otvoreni u Španjolskoj i Poljskoj. - Nadamo se ove godine pronaći primatelje master franšize i u Francuskoj, Engleskoj, Češkoj, Mađarskoj, ali i u Hrvatskoj i Srbiji. Također, do kraja ove godine planiramo udvostručiti broj studija i nadamo se broju od 100 centara - objašnjava direktor Skiniala Klaus Bode.
Razvoju tvrtke doprinijela je, kako kaže, i online promocija, naročito lansiranje stranica na Facebook-u. U Skinialu su svjesni koliku moć imaju društvene mreže, te žele iskoristiti sve kanale promocije i komunikacije, u svim zemljama u kojima posluju. Prezentacija i prisutnost na interenetu, zapravo, ulaze u "paket" podrške koju garantiraju svojim primateljima franšize. - Kampanja na internetu se višestruko isplatila. Osim toga, mi želimo biti u stanju brzo odgovoriti na upite u vezi s cijenom, franšiznim konceptom ili lokacijama naših centara. Zato ćemo proširiti svoju "prisutnost" i na Twitter i Google+ - objašnjava Klaus Bode.
Inače, za pokretanje Skinial franšiznog studija potreban je prostor od 15-ak četvornih metara. Zapravo, studio je moguće smjestiti i unutar privatnog stana - uz sitne modifikacije koje bi zadovoljile potrebne higijenske standarde - ali i unutar klinike, kozmetičkog ili estetskog salona.
Skinial u Hrvatskoj prvenstveno traži primatelja master franšize, ali, kako kažu, svjesni su da je malo onih koji se mogu posvetiti i ulagati u takvu vrstu razvoja koncepta. Skinial zato usporedo traži i primatelje pojedinačne franšize (single unit), što svakako podrazumijeva manje investicije, te više vremena za promociju i razvoj posla.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.