Jelovnik po Matiji

Wok by Matija, restoran u kojem se spremaju specijaliteti isključivo od namirnica iz eko uzgoja, otvoren je u ožujku 2013. u centru Zagreba. Tvorac koncepta Matija Nikolić poznat je i kao sudionik popularnog televizijskog show programa Masterchef. Kako kaže, oduvijek je želio otvoriti gastro kutak u kojem bi ljudi nakon kupnje, posla ili sastanka "skoknuli" na zdrave specijalitete.
- Wok by Matija je prepoznat jer je prvenstveno zdrava kombinacija okusa, mirisa i boja. Sva jela se spravljaju prema originalnoj vlastitoj recepturi, kao spoj svjetskih gastronomskih specifičnosti i domaće gastronomije. Jedina poveznica s kineskom kuhinjom je činjenica da se hrana termički obrađuje u woku, te mogućnost odabira štapića za jelo zbog prakičnosti i specifičnosti ambalaže - objašnjava Matija Nikolić.
Zanimljivo je da namirnice koje se koriste za spravljanje hrane u ovom restoranu uzgajaju roditelji Matije Nikolića u srcu parka prirode Lonjsko polje Mikin krč. Namirnice stižu i iz prijateljskih obiteljskih privrednih gospodarstava. Roditelji proizvode i vlastite domaće noodle na bazi domaćeg brašna i jaja iz eko uzgoja, a u ponudi su, također, prirodni sokovi koje sami proizvode od svježih sezonskih sastojaka.
Nakon što je proglašen jednim od najboljih restorana brze hrane u Zagrebu, Wok by Matija je otvoren i u Rijeci, ali kao franšiza. Jedan od razloga zbog kojih se Matija Nikolić odlučio za franšizno širenje leži, zapravo, u želji da što više ljudi uživa u brzoj, ali zdravoj hrani. - Drago nam je što će Riječani biti u mogućnosti uživati u novijim, kvalitetnijim okusima - kaže Nikolić.
Franšizu, međutim, nude na cijeloj teritoriji Hrvatske . - Nije isključeno ni širenje preko granica Hrvatske, kako ne bi samo Hrvati uživali u Matijinom jelovniku, nego i susjedne zemlje, a kasnije će možda biti interesa i za širenje u udaljenije države - kaže on .
Najviše upita za franšizom za sada im stiže s Jadrana.
Primatelj franšize dobiva pravo na korištenje imena, recepture, te sedmodnevnu obuku u restoranu u Zagrebu. Budući da se jelovnik sezonski mijenja, davatelj franšize se obvezuje provoditi obuku u mjestima primatelja franšize. - Također, prilikom kupnje franšize primatelj ulazi u skupinu povlaštenih kupaca, koji imaju manju cijenu za nabavku namirnica. Koriste se naši gotovi umaci i naša domaća tjestenina jer pripremanje jela uz njih traje dvije minute po jelu. Isto tako, primatelj franšize može računati na promociju i marketing s naše strane - objašnjava Nikolić .
Na pitanje da li je u ovim nepovoljnim gospodarskim okolnostima teško širiti franšiznu mrežu, Nikolić kaže da sličnih restorana nema u Hrvatskoj, te da im je zbog toga lakše. - To se vidi iz našeg poslovanja. Dok drugi zatvaraju lokale, mi se širimo i otvaramo nove - ističe on .
Pored franšiza, namjeravaju nastaviti i samostalno širiti mrežu. Uskoro se očekuje otvorenje novog restorana u Zagrebu, a postoji plan da se Wok by Matija nađe na još deset lokacija, kako u Zagrebu, tako i drugim gradovima Hrvatske.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?