Wok by Matija primatelje franšize traži na cijeloj teritoriji Hrvatske, ali nije isključeno ni širenje izvan matičnog tržišta, prije svega u susjedne zemlje regije.
Četvrtak
20.03.2014
Gastro kutak Wok by Matija iz Zagreba poslije samo godinu dana rada dao je i prvu franšizu. Primatelje traže u Hrvatskoj, a vjeruju da bi koncept bio uspješan i u susjednim zemljama.
 

Wok by Matija, restoran u kojem se spremaju specijaliteti isključivo od namirnica iz eko uzgoja, otvoren je u ožujku 2013. u centru Zagreba. Tvorac koncepta Matija Nikolić poznat je i kao sudionik popularnog televizijskog show programa Masterchef. Kako kaže, oduvijek je želio otvoriti gastro kutak u kojem bi ljudi nakon kupnje, posla ili sastanka "skoknuli" na zdrave specijalitete.

- Wok by Matija je prepoznat jer je prvenstveno zdrava kombinacija okusa, mirisa i boja. Sva jela se spravljaju prema originalnoj vlastitoj recepturi, kao spoj svjetskih gastronomskih specifičnosti i domaće gastronomije. Jedina poveznica s kineskom kuhinjom je činjenica da se hrana termički obrađuje u woku, te mogućnost odabira štapića za jelo zbog prakičnosti i specifičnosti ambalaže - objašnjava Matija Nikolić.

Zanimljivo je da namirnice koje se koriste za spravljanje hrane u ovom restoranu uzgajaju roditelji Matije Nikolića u srcu parka prirode Lonjsko polje Mikin krč. Namirnice stižu i iz prijateljskih obiteljskih privrednih gospodarstava. Roditelji proizvode i vlastite domaće noodle na bazi domaćeg brašna i jaja iz eko uzgoja, a u ponudi su, također, prirodni sokovi koje sami proizvode od svježih sezonskih sastojaka.

Nakon što je proglašen jednim od najboljih restorana brze hrane u Zagrebu, Wok by Matija je otvoren i u Rijeci, ali kao franšiza. Jedan od razloga zbog kojih se Matija Nikolić odlučio za franšizno širenje leži, zapravo, u želji da što više ljudi uživa u brzoj, ali zdravoj hrani. - Drago nam je što će Riječani biti u mogućnosti uživati ​​u novijim, kvalitetnijim okusima - kaže Nikolić.

Franšizu, međutim, nude na cijeloj teritoriji Hrvatske . - Nije isključeno ni širenje preko granica Hrvatske, kako ne bi samo Hrvati uživali u Matijinom jelovniku, nego i susjedne zemlje, a kasnije će možda biti interesa i za širenje u udaljenije države - kaže on .

Najviše upita za franšizom za sada im stiže s Jadrana.

Primatelj franšize dobiva pravo na korištenje imena, recepture, te sedmodnevnu obuku u restoranu u Zagrebu. Budući da se jelovnik sezonski mijenja, davatelj franšize se obvezuje provoditi obuku u mjestima primatelja franšize. - Također, prilikom kupnje franšize primatelj ulazi u skupinu povlaštenih kupaca, koji imaju manju cijenu za nabavku namirnica. Koriste se naši gotovi umaci i naša domaća tjestenina jer pripremanje jela uz njih traje dvije minute po jelu. Isto tako, primatelj franšize može računati na promociju i marketing s naše strane - objašnjava Nikolić .

Na pitanje da li je u ovim nepovoljnim gospodarskim okolnostima teško širiti franšiznu mrežu, Nikolić kaže da sličnih restorana nema u Hrvatskoj, te da im je zbog toga lakše. - To se vidi iz našeg poslovanja. Dok drugi zatvaraju lokale, mi se širimo i otvaramo nove - ističe on .

Pored franšiza, namjeravaju nastaviti i samostalno širiti mrežu. Uskoro se očekuje otvorenje novog restorana u Zagrebu, a postoji plan da se Wok by Matija nađe na još deset lokacija, kako u Zagrebu, tako i drugim gradovima Hrvatske.