Još jedan Rakia Bar

Branko Nešić, vlasnik tvrtke Redesign i tvorac koncepta Rakia Bar
Dimitrije Stevanović, primatelj franšize Rakia Bara u Zemunu, kaže da su nekoliko godina planirali otvoriti ovaj bar. - Sa davateljem franšize se poznajem sedam godina i sve vrijeme smo pričali o tome da trebamo otvoriti Rakia Bar i u Zemunu. Konačno smo realizirali želju - kaže Stevanović.
Mada bar radi tek oko mjesec dana, posjetom su zadovoljni, a planiraju uskoro otvoriti i ljetnu baštu. Ciljna skupina su im mladi i zaposleni od 25 do 45 godina, mada su primijetili da ima i mlađih i starijih posjetitelja od spomenute granice. - Vikendima se zaista traži mjesto više, budući da je atmosfera barska i klupska, što se ljudima očito dopada. Ponuda u Zemunu se uglavnom zasniva na restoranima i kavanama, tako da je Rakia Bar nešto potupuno novo s ove strane Dunava. Iako smo mislili da tek povremeno organiziramo nastupe DJ-a, sada nam je to neizostavni dio programa vikendom. Radnim danom je, također, posjeta solidna, a sredinom travnja planiramo otvorenje i ljetne bašte - dodaje Stevanović.
Budući da se rakija, kako on kaže, više pije u prijelaznim godišnjim dobima i zimi, sezona rakija će početi od rujna, dok su sada više usmjereni na prilagodbu ponude za ljetni period.
Branko Nešić, tvorac koncepta i vlasnik tvrtke Redesign koja je davatelj franšize, slaže se da je Zemun idealna lokacija za Rakia Bar. - Postoje ljudi iz Zemuna koji ne žele ići čak u centar Beograda. Zemunu smo ponudili novi barski koncept koji ima elemente tradicionalnog, ali i modernog, najviše u pogledu dizajna i glazbe - kaže Nešić i dodaje da ima velika očekivanja.
- Vjerujem da će ovo, pored "matičnog" bara u Dobračinoj, biti glavni reprezentativni Rakia Bar koji će poslužiti kao uzor za dalje širenje franšizne mreže. Naša očekivanja su velika zbog toga što u potpunosti vjerujem u franšizoprimce. Uspjeh u franšizingu 99 posto ovisi o primatelju franšize. U ovom slučaju, naše energije su se u potpunosti prepoznale, a to je najvažnije u ovom poslu - ističe Nešić.
Rakia Bar u Zemunu postat će i dio Beogradske rakija ture koja predstavlja, kako Nešić objašnjava, zabavno-profesionalnu degustaciju rakije. - Tura će biti organizirana na relaciji beogradskih općina Dorćol-Zemun u suradnji s Turističkom organizacijom Zemuna. Za nju su najviše zainteresirani ovdašnji ljudi koji dovode strance, međutim i sami se iznenade kada čuju priče o rakiji, njenoj povijesti, slaganju pet mezetluka s pet različitih rakija, o načinima degustacije - objašnjava Nešić.
U ovom lokalu uvedena je i posebna ponuda kava u suradnji s beogradskom kafeterijom Pržionica. - Ukoliko se koncept pokaže uspješnim, biće uveden u sve ostale Rakia Barove - kaže Nešić.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?