Igra će promijeniti sve

Pod sloganom "Ako vam se dopada, napravit ćemo" kanadski franšizni lanac Boston Pizza je tijekom travnja pokrenuo online kampanju Pizza Game Changers. Naime, pozvao je svoje kupce glasovati za neke od najnovijih "izuma", a proizvod koji dobije najviše glasova već tijekom ljeta bi ušao u standardnu ponudu ovog lanca pizzerija. Ovakva vrsta marketinške kampanje možda ne bi ni zaokupila pažnju medija i javnosti da se ipak ne radi o prilično neobičnim proizvodima.
Osim novih, i isto tako neobičnih jela, na listi predloženih inovacija pronašli su se i osvježavajuće bombonice s okusom pizze, rezač za pizzu s pogonom na plin, ergonomska kliješta za rezanje topljenog sira, osvježivač za automobile s mirisom pizze, salvete za bradu, "blindirana "kutija za čuvanje pizze, ali i košulja sa specijalno dizajniranim džepom za pizzu.
Potrošači u SAD i Kanadi su, istina, navikli da fast-food lanci u utrci za prometom s vremena na vrijeme serviraju neobične proizvode - katkada, i na granici dobrog ukusa. Posljednji u nizu je, recimo, KFC korsaž s pečenim pilećim batakom, koji je bio hit tijekom ovogodišnje sezone maturalnih večeri u SAD. Kanađani su ipak otišli korak dalje pokušajem da spoje lepo i korisno, što potvrđuje i lista predloženih gadgeta, koji bi, zapravo, trebali olakšati ili "upotpuniti gastronomsko iskustvo".
Najviše glasova, međutim, nije pokupila ni jedna od mehaničkih inovacija, već jedna "jestiva" stavka - pizza kolač (Pizza Cake). Kao što mu samo ime donekle sugerira, pizza kolač je vrsta bogate slane torte sačinjena od šest slojeva klasičnih pizza koje su naređane jedna na drugu. Čak je i kanadski Huffington Post šaljivo započeo članak o Boston Pizzi komentarom - u Kanadi, ovo mi zovemo inovacijom!
Boston Pizza, inače, ima preko 350 pizzerija u svom lancu u Kanadi, i nešto više od 40 pizzerija u SAD. Na oba tržišta, Boston Pizza se širi dajući franšize.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?