Do idealne figure kroz franšizu

Deset godina poslovnog iskustva i gotovo 700 poslovnica diljem svijeta, vlastita tvornica za proizvodnju licencirane opreme za oblikovanje tijela (Roll-Shaper®, Vacu-Shaper®, Infra-Shaper® Swan), ali i proizvodnja dodataka prehrani – sve su ovo postignuća kojima se može pohvaliti Studio Figura, lanac specijaliziranih salona za mršavljenje i njegu tijela. Samo od početka ove godine, novi saloni pod markom Studio Figura otvoreni su u Poljskoj, Grčkoj, Švedskoj i Norveškoj, a odnedavno, tvrtka traži primatelje franšize za pokretanje posla u Mađarskoj, Rumunjskoj i zemljama ovog regiona – Srbiji i Sloveniji. Studio Figura, pored toga, djeluje i na tržištima Litve, Latvije, Rusije, Izraela, Hrvatske, Španjolske, Bugarske i Bjelorusije.
– Kada smo prije 10 godina u jednom poljskom gradiću od svega 5.000 stanovnika otvorili prvi Studio Figura, nitko nije mogao ni zamisliti da će deset godina kasnije ovaj koncept biti poznat u velikom broju zemalja diljem svijeta – kaže Katarzyna Paluszkiewicz, direktorica marketinga u tvrtki Studio Figura International. – Međutim, stavili smo naglasak na kontinuiran razvoj, i zato smo svake godine na tržište mogli plasirati novi proizvod. I to ne radimo ni zarad certifikata ni zbog nagrada. Nama je najvažanije da pomognemo svojim poslovnicama, da im dajemo stalnu potporu, da ih savjetujemo i pokažemo kako da rastu i dovedu svoje klijente do dobrih rezultata – kaže Paluszkiewicz.
Da bi primatelj franšize Studio Figura pokrenuo posao, potrebno je izdvojiti između 12.000 i 50.000 eura, što ovisi o veličini i razini opremljenosti salona – a na temelju karakteristika prostora, u sjedištu tvrtke se izrađuje detaljan poslovni plan. U većini slučajeva, potreban je lokal od 50 do 100 četvornih metara. Primatelj franšize izdvaja 300 eura godišnje za licencu (franšiznu naknadu) i podršku koju dobiva iz sjedišta kompanije.
– Odlučili smo se za nisku naknadu, jer razmišljamo globalno. Za nas je najbitnije da salon dobro radi i da funkcionira. Pošto i sami vodimo jedan salon, shvatili smo da oprema sama po sebi – čak i kad je najbolja –nije dovoljna za održivo poslovanje. Zato smo spremni svojim partnerima preneti sve svoje iskustvo i znanje kako zaraditi i novac – kaže Paluszkiewicz.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.