Do idealne figure kroz franšizu

Deset godina poslovnog iskustva i gotovo 700 poslovnica diljem svijeta, vlastita tvornica za proizvodnju licencirane opreme za oblikovanje tijela (Roll-Shaper®, Vacu-Shaper®, Infra-Shaper® Swan), ali i proizvodnja dodataka prehrani – sve su ovo postignuća kojima se može pohvaliti Studio Figura, lanac specijaliziranih salona za mršavljenje i njegu tijela. Samo od početka ove godine, novi saloni pod markom Studio Figura otvoreni su u Poljskoj, Grčkoj, Švedskoj i Norveškoj, a odnedavno, tvrtka traži primatelje franšize za pokretanje posla u Mađarskoj, Rumunjskoj i zemljama ovog regiona – Srbiji i Sloveniji. Studio Figura, pored toga, djeluje i na tržištima Litve, Latvije, Rusije, Izraela, Hrvatske, Španjolske, Bugarske i Bjelorusije.
– Kada smo prije 10 godina u jednom poljskom gradiću od svega 5.000 stanovnika otvorili prvi Studio Figura, nitko nije mogao ni zamisliti da će deset godina kasnije ovaj koncept biti poznat u velikom broju zemalja diljem svijeta – kaže Katarzyna Paluszkiewicz, direktorica marketinga u tvrtki Studio Figura International. – Međutim, stavili smo naglasak na kontinuiran razvoj, i zato smo svake godine na tržište mogli plasirati novi proizvod. I to ne radimo ni zarad certifikata ni zbog nagrada. Nama je najvažanije da pomognemo svojim poslovnicama, da im dajemo stalnu potporu, da ih savjetujemo i pokažemo kako da rastu i dovedu svoje klijente do dobrih rezultata – kaže Paluszkiewicz.
Da bi primatelj franšize Studio Figura pokrenuo posao, potrebno je izdvojiti između 12.000 i 50.000 eura, što ovisi o veličini i razini opremljenosti salona – a na temelju karakteristika prostora, u sjedištu tvrtke se izrađuje detaljan poslovni plan. U većini slučajeva, potreban je lokal od 50 do 100 četvornih metara. Primatelj franšize izdvaja 300 eura godišnje za licencu (franšiznu naknadu) i podršku koju dobiva iz sjedišta kompanije.
– Odlučili smo se za nisku naknadu, jer razmišljamo globalno. Za nas je najbitnije da salon dobro radi i da funkcionira. Pošto i sami vodimo jedan salon, shvatili smo da oprema sama po sebi – čak i kad je najbolja –nije dovoljna za održivo poslovanje. Zato smo spremni svojim partnerima preneti sve svoje iskustvo i znanje kako zaraditi i novac – kaže Paluszkiewicz.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?