Češko pivo i franšiza

Pivo jest jedan od nacionalnih simbola Češke, ali koji svoje poklonike ima i daleko izvan granica ove zemlje. To može dokazati i franšizni koncept PUB – Pilsner Unique Bar – lanac pivnica-restorana u kojima se, pored dobre domaće kuhinje, služi i točeno pivo. Međutim, gosti se u ovoj pivnici služe sami - za svakim stolom postoji slavina za točenje piva, a hrana se naručuje "elektronički" putem touch display-a.
Prvi PUB je otvoren 2005. u Plzenu, a tijekom devet godina postojanja tvrtka je uspjela razviti i franšizu i otvoriti lokale i u inozemstvu. Franšizne pivnice pod markom The PUB trenutačno se mogu naći u Njemačkoj, Austriji i Slovačkoj, dok je u rujnu prošle godine otvoren i prvi bar na Balkanu, u glavnom gradu Rumunjske.
– U Bukureštu radimo već pola godine, u Bratislavi oko mjesec dana. Iako je rano za bilo kakve dugoročne prognoze, možemo biti zadovoljni jer oba bara bilježe konstantan rast. To je najvažnije – kaže Jaroslav Stuna, direktor tvrtke The PUB Franchising.
Uvjeti za primatelja master franšize se, kako kaže, razlikuju od države do države, jer su i odlike i potrebe svakog tržišta različiti.
U Češkoj posluje 12 The PUB pivnica, pet se nalazi u Pragu. – Pregovaramo i dalje s potencijalnim primateljima franšize diljem Češke. Ovog će mjeseca, recimo, biti otvoren lokal u Ostravi – kaže Stuna. Tvrtka je za sada zadovoljna brojem restorana u Pragu, međutim, Stuna naglašava da, općenito, odluka o otvorenju novih lokala ovisi o potražnji i potencijalu svakog pojedninačnog tržišta. Samim tim, i Prag će, kao i drugi gradovi u Europi i svijetu, i dalje biti zanimljive "destinacije" za širenje pivnice The PUB.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?