Ivanjica na franšiznoj mapi

Milica Gavrilović, vlasnica tvrtke i marke modnog nakita "Dve šmizle", kaže da su primatelji franšize mladi, poduzetni ljudi koji već imaju vlastiti posao, ali koji vjeruju da bi trgovina nakita poznatog brenda bila pun pogodak i za gradić poput Ivanjice. – Radi se o preduzimljivom mladom bračnom paru, zbog čega mislim da će poslovati uspješno, unatoč krizi. Suprug već ima svoju tvrtku, a supruga se oduvijek htjela baviti "ženskom" djelatnošću, imati svoj posao i biti neovisna – kaže Gavrilović.
Primatelji franšize su, kako ona kaže, u brendu "Dve šmizle" prepoznali mogućnost za dobro poslovanje. –Odlučili su da u samom početku supruga Sanja i sama radi u trgovini, jer vjeruje da posao najbolje može razraditi sam vlasnik, a sem toga, obožava nakit. Spojila je, zapravo, lijepo s korisnim – dodaje Gavrilović.
U franšiznom sustavu „Dve šmizle” trenutno posluje 12 franšiza i sedam franšiznih kornera u Srbiji, kao i 20 franšiznih kornera u Crnoj Gori i 2 franšizne trgovine u Bosni i Hercegovini. Pored toga, tvrtka u svom vlasništvu ima osam trgovina - sedam u Beogradu i jednu u Novom Sadu.
pročitajte članke

Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Franšizni sustav je poput velike obitelji
Svidza mi se .Trenutno trazim neku dobru fransizu za sebe...
Miris iskustva
svidja mi se miris iskusva neznam kako bih mogao da budem prhmaoc fransize i kako bih mogao to ostwariti molim odgowor, meil. nedzadm89@hotmail.com