Inspiracija za mlade

U studenom prošle godine Subway je po drugi put u svojoj povijesti pozvao mlade i poduzetne ljude da sudjeluju u jednom neobičnom "globalnom izazovu" (Virtual Subway Global Challenge). Naime, zainteresirani natjecatelji, između 18 i 24 godine starosti, iz više od 100 zemalja diljem svijeta, mogli su virtualno, putem online aplikacije, "otvoriti" franšizu ovog popularnog lanca brze hrane.
Kako je svojedobno objavljeno u priopćenju tvrtke, Subway je želio mladim ljudima dati priliku, makar i u virtualnom svijetu, pokrenuti vlastiti posao i osjetiti kako je to biti "sam svoj gazda". Izazov je trajao šest tjedana, a sudionici su ispunjavali šest zadataka - između ostalih, trebali su "sagraditi" svoj restoran, obučiti zaposlenike, preporučiti novi recept za sendvič, osmisliti reklamu za restoran.
Ovih dana, Subway je proglasio pobjednike "globalnog izazova", a zanimljivo je da svo troje kandidata dolazi iz Indije. Pobjednici će dobiti besplatno putovanje u sjedište tvrtke u Sjedinjenim Državama, gdje će se sastati s čelnicima tvrtke, a dobit će i priliku prezentirati svoje pobjedničke ideje timovima koji su zaduženi za razvoj tvrtke i brenda.
Predstavnici tvrtke kažu da se nadaju da su se svi sudionici ove igre uvjerili da nije nemoguće pokrenuti restoran i da franšizning u tom slučaju može biti idealno rješenje. - Prisustvovala sam brojim konferencijama mladih ljudi koji su pričali o svojim željama i mogućnostima za ulazak u poduzetništvo, ali skoro nikad nisam čula da itko od njih spominje franšizing ili otvorenje restorana. Mladi su uglavnom fokusirani na tehnološki sektor - napominje Jennifer Kushel, osnivač Young & Successful Media, tvrtke koja je uz Subway osmislila i provela ovu poduzetničku igru.
Iako je primarni cilj "globalnog izazova" bio afirmiranje poduzetništva i franšizinga, a ne pronalaženje novih ili potencijalnih primatelja franšize, Subway je, zapravo, dobio više nego je očekivao - svaki četvrti natjecatelj je rekao da ima želju otvoriti Subway restoran u budućnosti. - Sama priča o nastanku Subwaya je, zapravo, jedna od najinspirativnijih u svijetu velikih brendova - podsjeća Kushel. - Subway ne bi postojao da jedan od osnivača, doktor Peter Buck, nije vidio potencijal u sedamnaestogodišnjem Fredu Deluci - dodaje.
Priča kaže da je Peter Buck odlučio uložio 1.000 dolara i postati partner DeLuci koji je 1965. otvorio prvu prodavaonicu sendviča. Prvi franšizni restoran otvoren je 1974. godine. Subway danas ima čak 41.806 restorana u 106 zemalja i najveći je franšizni fast-food lanac na svijetu.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?