S trikotažom u svijet
Vlasnik tvrtke Ljubiša Đorđević kaže da je došlo vrijeme da se maloprodaja razvije i kroz franšizing. – Mogu sa sigurnošću reći da smo u segmentu proizvodnje džempera, muških i ženskih, vrlo konkurentni na tržištu. Naš proizvod ni po čemu ne zaostaje za svjetskim brendovima. Izrada, dizajn, materijali, sve je na vrhunskoj razini i na tom segmentu smo zasnovali naš franšizni koncept – objašnjava Đorđević.
U kolekcijama ove modne kuće nalaze se i drugi komadi odjeće, ali bi se asortiman franšiznih dućana zasnivao, prije svega, na džemperima. – Asortiman bismo selektovali, budući da je kompletan program nemoguće ponuditi u većem obimu. Prioritet bismo dali džemperima, ali bi u ponudi svakako bili i prateći komadi poput košulja, majica, hlača, ali u ograničenom opsegu – objašnjava Đorđević.
O prelasku na franšizing dugo se razmišljalo u ovoj kući. Još prije dvije godine otvorene su tri trgovine – u Užicu, Somboru i Obrenovcu koje posluju pod markom Edi, ali ih vode neovisni poduzetnici. – Mogli bismo reći da je riječ o franšiznim pilot-projektima. Oni posluju potpuno neovisno, sami su osigurali prostor, ali robu nabavljaju isključivo od nas. Mi smo im pomogli u opremanju interijera i nastupaju pod našim brendom. Budući da je suradnja s tim partnerima pozitivna, mislim da je došlo vrijeme da ponudimo tržištu franšizu. U tome vidimo perspektivu i budućnost daljnjeg razvoja tvrtke – kaže Đorđević.
Foto: EDI
Primatelji franšize ne bi imali obvezu plaćati ulaznu naknadu, ali je strategijom razvoja marketinga predviđeno izdvajanje određenog postotka u te svrhe. Druge franšizne naknade ne bi postojale, a među najvažnijim obvezama je naručivanje robe isključivo od tvrtke Edi i plaćanje u zadanim rokovima. – Zbog sveukupne ekonomske situacije, tražili bismo i da primatelj osigura bankarske garancije – kaže Đorđević.
Modna kuća Edi trenutno ima osam svojih maloprodajnih trgovina u Srbiji, ali robu prodaje i u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Sloveniji i Makedoniji. Voljeli bi poslovanje proširiti i u inozemstvo, osobito u zemlje Skandinavije, gdje, kako kažu, postoji velika potražnja za trikotažom.
pročitajte članke
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .