Les Mills i u Makedoniji

Milan Ivetić
Fitness program s Novog Zelanda - Les Mills - nastavio je uspješno svoju ekspanziju na tržištu Srbije i u ovoj godini. Franšizni lanac trenutno broji 22 franšizna fitness centra. – Kako sam i početkom godine, kada smo prvi put razgovarali, spomenuo – doista vjerujem u koncept Les Mills i u njegov razvoj na srpskom tržištu – kaže Milan Ivetić, vlasnik tvrtke iFit, koja je i primatelj master franšize za Srbiju i Bosnu i Hercegovinu.
Zahvaljujući uspješnom poslovanju, tvrtka iFit je postala i primatelj master franšize za teritorij Makedonije. – U toj zemlji će od rujna početi s radom prvi Les Mills klub – kaže Ivetić.
Fokus tvrtke iFit će i u ovoj godini biti podrška postojećim klubovima. – Želimo biti sigurni da će primatelji franšize na pravilan način implementirati naš sustav i zahvaljujući tome i uspješno poslovati. Svakako da imamo cilj i za 2014. glede širenja mreže, ali on nije primaran s obzirom da smo u prvoj godini ostvarili neočekivano dobre rezultate – govori Ivetić o poslovnim planovima za ovu godinu.
On kaže da ekonomska situacija svakako ima negativne utjecaje na razvoj sustava. – Činjenica je, međutim, da su rekreacija i fizička aktivnost dokazano najbolji antistres tretmani. Stoga, fitness centri koji na pravi način pružaju uslugu svojim korisnicima mnogo uspješnije posluju, a to je svakako slučaj s klubovima koji koriste Les Mills program. Matična tvrtka Les Mills International provodi istraživanja i studije zahvaljujući kojima naše programe možemo u potpunosti prilagoditi potrebama naših članova. Zaključke tih istraživanja i studija primjenjujemo i u klubovima u Srbiji i Bosni i Hercegovini – objašnjava Ivetić.
Les Mills programi se, naime, nadograđuju svaka tri mjeseca – uvode se nove koreografije, glazba, a instruktorima se daju nova upustva, navodi se na službenom portalu.
Franšiza Les Mills se razvija u više od 80 zemalja diljem svijeta.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.