Les Mills i u Makedoniji
Milan Ivetić
Fitness program s Novog Zelanda - Les Mills - nastavio je uspješno svoju ekspanziju na tržištu Srbije i u ovoj godini. Franšizni lanac trenutno broji 22 franšizna fitness centra. – Kako sam i početkom godine, kada smo prvi put razgovarali, spomenuo – doista vjerujem u koncept Les Mills i u njegov razvoj na srpskom tržištu – kaže Milan Ivetić, vlasnik tvrtke iFit, koja je i primatelj master franšize za Srbiju i Bosnu i Hercegovinu.
Zahvaljujući uspješnom poslovanju, tvrtka iFit je postala i primatelj master franšize za teritorij Makedonije. – U toj zemlji će od rujna početi s radom prvi Les Mills klub – kaže Ivetić.
Fokus tvrtke iFit će i u ovoj godini biti podrška postojećim klubovima. – Želimo biti sigurni da će primatelji franšize na pravilan način implementirati naš sustav i zahvaljujući tome i uspješno poslovati. Svakako da imamo cilj i za 2014. glede širenja mreže, ali on nije primaran s obzirom da smo u prvoj godini ostvarili neočekivano dobre rezultate – govori Ivetić o poslovnim planovima za ovu godinu.
On kaže da ekonomska situacija svakako ima negativne utjecaje na razvoj sustava. – Činjenica je, međutim, da su rekreacija i fizička aktivnost dokazano najbolji antistres tretmani. Stoga, fitness centri koji na pravi način pružaju uslugu svojim korisnicima mnogo uspješnije posluju, a to je svakako slučaj s klubovima koji koriste Les Mills program. Matična tvrtka Les Mills International provodi istraživanja i studije zahvaljujući kojima naše programe možemo u potpunosti prilagoditi potrebama naših članova. Zaključke tih istraživanja i studija primjenjujemo i u klubovima u Srbiji i Bosni i Hercegovini – objašnjava Ivetić.
Les Mills programi se, naime, nadograđuju svaka tri mjeseca – uvode se nove koreografije, glazba, a instruktorima se daju nova upustva, navodi se na službenom portalu.
Franšiza Les Mills se razvija u više od 80 zemalja diljem svijeta.
pročitajte članke
Ostati na uzlaznoj putanji
/24.11.2021
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije
Jeste li za vending biznis?
/19.10.2018
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?