Aida otvorena u Sarajevu

Nakon što je još prošle godine Aida otvorila svoja vrata Zagrepčanima, sada će i Sarajlije, kao i svi posjetitelji ovog grada imati priliku probati kavu i kolače poznate bečke slastičarnice. Franšiza čuvene Aide je, naime, u Sarajevu otvorena 24. srpnja 2014.
Zanimljivo je da se početak rada lokala čekao s velikm nestrpljenjem o čemu svjedoči i podatak da je lokalna Facebook stranica Aide s najavom otvaranja, skupila više od 20.000 fanova i prije nego je slastičarnica u Sarajevu zvanično otvorila svoja vrata.
Dominik Prousek, voditelj marketinga tvrtke Aida, i član obitelji osnivača tvrtke, izjavio je za bosanske medije da se slastičarnica trenutno nalazi u test fazi, što znači da osoblje prolazi kroz dodatni trening. – Trening će trajati tri do četiri tjedna da bismo mogli odgovoriti na zahtjeve svih naših gostiju. Od petnaestak zaposlenika neki su već prošli obuke u Beču – izjavio je Prousek za portal Klix.ba.
U početnoj fazi rada se, također, prilagođava asortiman proizvoda lokalnom stanovništvu.
Primatelj master franšize za teritoriju Bosne i Hercegovine su, kako je ranije objavljeno, dva mlada poduzetnika. Ranije je, također, objavljeno da je namjera primatelja master franšize otvoriti slastičarnice Aida i u nekim drugim gradovima Bosne i Hercegovine.
Obitelj Prousek je davne 1913. u Beču otvorila svoju prvu kavanu pod imenom Aida. Franšizu su počeli testirati na domaćem tržištu 2008, kada su i otvorene dvije franšizne slastičarnice u Beču.
Prva franšiza izvan Austrije otvorena je prošle godine u Zagrebu, a zatim i u Saudijskoj Arabiji i Poljskoj. Za ovu godinu planiran je nastavak širenja mreže u Saudijskoj Arabiji, Kazahstanu i Šangaju.
U Beču trenutno rade 32 slastičarnice pod ovim brandom, a prodaju 18.000 šalica kave dnevno.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?