Inovacija će donijeti profit

Pod brandom FitCurves danas posluje više od 11.000 fitness klubova koje posjećuje više od pet milijuna žena u 80 zemalja. Poslovni koncept i program vježbanja uspjeli su proširiti diljem svijeta – putem franšize. Matična tvrtka u ovom trenutku primatelje franšize traži i u zemljama ove regije – Hrvatskoj i Srbiji. Ono što bi dodatno moglo privući zainteresirane za FitCurves franšizu jeste inovacija koja stiže u njihove klubove –naime, FitCurves je unaprijedio i predstavio nove sprave za vježbanje.
Osim modernog dizajna, koji uključuje prepoznatljive FitCurves boje i obilježja marke, najvažnija novina je u tome što su sprave sada daleko učinkovitije. Bolji rezultati koje će članice kluba postizati uz pomoć nove opreme, bit će i najbolja preporuka za privlačenje novih klijentica, kažu u tvrtki. To, naravno, znači i da će franšizni klubovi moći računati na veći promet te profit.
Kako nam je potrvdio Miklós Forgács, menadžer za razvoj branda i koordinaciju internacionalne FitCurves mreže, nove će sprave postati dio standardnog franšiznog paketa. – Dizajn i tehnološke inovacije, unaprijeđeno korisničko iskustvo, bolji učinak vježbanja i povećana rentabilnost, sve su to prednosti na koje će moći računati i primatelji FitCurves franšize, ali i članice kluba –objašnjava Forgács. Sprave, kako kaže, sada imaju i duži vijek trajanja, a zahvaljujući inovativnom dizajnu, održavanje će biti neusporedivo lakše i ekonomičnije.
Pored toga, podsjeća Forgács, poduzetnici koji su zainteresirani za franšizu FitCurvesa, trebaju znati da je put "od ideje do realizacije" prilično kratak – za pokretanje posla i otvorenje kluba treba od dva do šest mjeseci. Ne treba zanemariti ni to da FitCurves klubovi, kako kaže, mjesec ili dva nakon otvorenja počinju poslovati "u plusu". – A kad se u obzir uzme ukupna investicija potrebna za otvorenje centra, primatelj franšize može očekivati povrat investicije za dvije do četiri godine – podsjeća Forgács.
Više podataka o franšiznom sustavu FitCurves, možete pronaći u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.