Igračke u franšizi

Prva trgovina igračaka Maxi Toys otvorena je u Belgiji 1987. godine. Danas je kroz vlastite ili franšizne trgovine brand prisutan u nekoliko zemalja - Francuskoj, Švicarskoj, Luksemburgu, Turskoj i Maroku, sa više od 280 prodajnih mjesta. Nedavno je svoju prvu trgovinu otvorio i u glavnom gradu Rumunjske - Bukureštu.
Maxi Toys je u Rumunjsku stigao preko tvrtke Nicoro Trading, jednog od vodećih maloprodavaca igračaka na tom tržištu. Zanimljivo je da je Nicoro Trading primatelj master franšize za teritorij koji pokriva nekoliko zemalja, a pored rumunjskog tržišta, tvrtka ima prava i za tržišta Srbije, Mađarske, Bugarske i Moldavije. Kako objavljuje portal Retail SEE Group, kompanija je već u potrazi za franšiznim partnerima na ovim tržištima.
Sudeći prema godišnjem izvještaju iz 2012. godine, mrežom Maxi Toys još uvijek dominiraju trgovine u vlasništvu same tvrtke, ali i franšizna mreža svake godine postaje bogatija za nekog novog člana.
Trgovine koje se otvaraju pod ovim brandom obično imaju od 300 do 1.000 četvornih metara i u njima je smješteno više od 2.000 vrsta igračaka.
Maxi Toys je 1997. postao dio nizozemske tvrtke Blokker Holding čiji je, također, osnovni biznis maloprodaja. Blokker Holding ima bogat portfelj od nekoliko brandova, a pored prodaje igračaka, bavi se i maloprodajom opreme za kuću i namještaja za vrtove. Blokkeru širenje maloprodaje kroz franšizu nije strano, budući da mnogi brandovi u vlasništu ovog holdinga, poput Intertoys, Blokker, Casa, Mars-Kramer, Novy, imaju vrlo razvijenu franšiznu mrežu.
pročitajte članke

JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.
Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač "Plavi slon" spaja oba svijeta.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.