Promjene u vrhu

Kako je naznačeno na službenim stranicama McDonald'sa u Češkoj, Tomasz Rogacz je karijeru započeo kao običan radnik u McDonald'su u Poljskoj 2001. godine. Posljednje tri godine, pak, proveo je na mjestu generalnog direktora McDonald'sa u Srbiji i Bosni i Hercegovini. Na čelu McDonald's u Češkoj i Slovačkoj, Rogacz se nalazi od 1. kolovoza 2014 godine. Prethodnik Alexander Schramm, koji je upravljao franšiznom mrežom McDonald'sovih restorana na ova dva tržišta više od dvije godine, prelazi na poziciju direktora prodaje i bit će zadužen za 11 tržišta Centralne divizije u Europi.
– Vjerujem da će ova promjena omogućiti da se bolje iskoristi potencijal naših menadžera. I Alexander i Tomasz su pokazali svoju stručnost i vještine rukovođenja u izrazito izazovnim vremenima. Vjerujemo da će podjednako pridonijeti jačanju i razvoju McDonald'sa i na novim pozicijama – izjavio je Piotr Jucha, regionalni potpredsjednik McDonald'sa za Središnju Europu.
McDonald's u Češkoj ima više od 80 restorana – 32 u vlasništvu tvrtke i 52 franšizna. U Slovačkoj, pak, ima 23 restorana – 8 u svom vlasništvu i 15 franšiznih.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?