Burger King kupio Tim Hortons

Čuveni američki lanac restorana brze hrane Burger King postigao je dogovor o kupnji konkurentskog kanadskog lanca Tim Hortons, u okviru ugovora u vrijednosti od 11 milijardi dolara kojim će biti formirana treća po veličini tvrtka u sektoru brze hrane. Sjedište nove tvrtke bit će u Kanadi, čime Burger King, prema ocjenama agencija France Presse, nastoji osigurati nižu poreznu stopu.
Foto: Tim Hortons, Calgary Reviews / Flickr
Postignutim ugovorom, koji je dobio podršku američkog milijardera Warrena Buffetta, bit će lansirana nova tvrtka koja će, prema nekim procjenama, ostvarivati prihode od oko 23 milijarde dolara godišnje od preko 18.000 restorana u 100 zemalja svijeta. Prema tvrdnjama neimenovanih izvora, Buffettov investicijski fond Berkshire Hathaway investirat će oko tri milijarde dolara za kupnju povlaštenih dionica u lancu Tim Hortons.
Burger King je u većinskom vlasništvu brazilske tvrtke 3G Capital, koja je prošle godine udružila snage s Buffettovim fondom i kupila vodećeg svjetskog proizvođača kečapa Heinz za sumu od 23,3 milijarde dolara.
Burger King je, prema uvjetima najnovijeg ugovora, pristao platiti 11,4 milijarde dolara u gotovini i u akcijama za kanadski lanac, dok će se u rukama većinskog dioničara Burger Kinga, investicijske firme 3G Capital, naći najveći dio dionica nove tvrtke, a ostatak dionica će biti podijeljen između postojećih dioničara Tim Hortons i Burger Kinga. Oba lanca će, međutim, nastaviti razvijati poslovanje pod svojim obilježjima i brandovima, a uštede namjeravaju postići iz dijeljenja zajedničkih korporativnih resursa.
Burger King je osnovan 1954. u Miamiju i trenutno je drugi po veličini lanac restorana brze hrane u svijetu, sa 13.000 restorana u gotovo 100 zemalja. Tvrtka navodi da dnevno uslužuje oko 11 milijuna kupaca.
Kanadski lanac Tim Hortons, nazvan po svom osnivaču, otvoren je u Hamiltonu, Ontario, 1964. godine, a kava i krafne te tvrtke vrlo su popularni u Kanadi.
Izvor: Franchising.rs
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?