Burger King kupio Tim Hortons

Čuveni američki lanac restorana brze hrane Burger King postigao je dogovor o kupnji konkurentskog kanadskog lanca Tim Hortons, u okviru ugovora u vrijednosti od 11 milijardi dolara kojim će biti formirana treća po veličini tvrtka u sektoru brze hrane. Sjedište nove tvrtke bit će u Kanadi, čime Burger King, prema ocjenama agencija France Presse, nastoji osigurati nižu poreznu stopu.
Foto: Tim Hortons, Calgary Reviews / Flickr
Postignutim ugovorom, koji je dobio podršku američkog milijardera Warrena Buffetta, bit će lansirana nova tvrtka koja će, prema nekim procjenama, ostvarivati prihode od oko 23 milijarde dolara godišnje od preko 18.000 restorana u 100 zemalja svijeta. Prema tvrdnjama neimenovanih izvora, Buffettov investicijski fond Berkshire Hathaway investirat će oko tri milijarde dolara za kupnju povlaštenih dionica u lancu Tim Hortons.
Burger King je u većinskom vlasništvu brazilske tvrtke 3G Capital, koja je prošle godine udružila snage s Buffettovim fondom i kupila vodećeg svjetskog proizvođača kečapa Heinz za sumu od 23,3 milijarde dolara.
Burger King je, prema uvjetima najnovijeg ugovora, pristao platiti 11,4 milijarde dolara u gotovini i u akcijama za kanadski lanac, dok će se u rukama većinskog dioničara Burger Kinga, investicijske firme 3G Capital, naći najveći dio dionica nove tvrtke, a ostatak dionica će biti podijeljen između postojećih dioničara Tim Hortons i Burger Kinga. Oba lanca će, međutim, nastaviti razvijati poslovanje pod svojim obilježjima i brandovima, a uštede namjeravaju postići iz dijeljenja zajedničkih korporativnih resursa.
Burger King je osnovan 1954. u Miamiju i trenutno je drugi po veličini lanac restorana brze hrane u svijetu, sa 13.000 restorana u gotovo 100 zemalja. Tvrtka navodi da dnevno uslužuje oko 11 milijuna kupaca.
Kanadski lanac Tim Hortons, nazvan po svom osnivaču, otvoren je u Hamiltonu, Ontario, 1964. godine, a kava i krafne te tvrtke vrlo su popularni u Kanadi.
Izvor: Franchising.rs
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?