Sa Ibize, diljem svijeta

Još prije dvije godine mediji su pisali o otvaranju Pacha kluba na Pagu. Na zvaničnoj stranici tvrtke Pacha Group, na listi franšiznih klubova ovog branda, još uvijek stoji da se pokretanje kluba u Hrvatskoj očekuje uskoro - međutim, Pacha klub nije bio otvoren ni ove ljetne sezone.
Kako su svojedobno najavljivali predstavnici lokalnih vlasti, pokretanje poznate španjolske franšize otvorilo bi nova radna mjesta i obogatilo turističku ponudu otoka, no poslije prvih najava, do danas nije bilo službenih priopćenja što bi mogao biti uzrok odlaganju.
Inače, prvi Pacha klub otvoren je još 1967. u primorskom gradiću Sitges u Španjolskoj. Šest godina kasnije, Pacha stiže i na jedno od najpopularnijih destinacija za provod, otok Ibiza. Moglo bi se reći da od tog trenutka i počinje razvoj branda. Danas su diljem svijeta otvoreni franšizni klubovi po ugledu na klub s Ibize, ali "dvije trešnjice" (prepoznatljivi logotip branda) našle su se i u svijetu hotelijerstva i mode. Naime, pod Pacha brandom danas posluju hotel i resort na Ibizi, a uspješno je pokrenut i modni brand Pacha Collection & Accessories, pod kojim se proizvodi odjeća koja oslikava životni stil Ibize. Na otoku se izdaje i magazin pod ovim brandom, a oko otoka krstari brod zabave, Pacha 67.
Jedna od najstarijih franšiza ovog kluba nalazi se na jednom od otoka Kanarskog arhipelaga, Gran Kanariji. Taj klub pokrenut je još 1984. godine. Klub postoji i u Buenos Airesu (Argentina), a radi već oko dva desetljeća. Nakon što je uspješno pokrenuta franšiza u Sao Paolu (Brazil), franšizni klubovi su otvoreni i u Buzios i Florianopolisu. Franšizni Pacha klubovi mogu se naći i u Münchenu, Londonu, Mallorci, New Yorku, Limi, ali i Portugalu, Egiptu, Austriji. Posljednji je otvoren klub u Poljskoj, koji je počeo s radom krajem siječnja 2014. u Poznanu.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.