Pizza Hut stiže u Hrvatsku!

Čuveni američki lanac, svjetski broj jedan u segmentu pizzerija i brand broj jedan po broju pizzerija u Evropi, vidi dalji potencijal za razvoj na tržištima Evrope: tvrtka je za naš portal potvrdila da sada namjeravaju ući u Hrvatsku i Sloveniju, i da su u potrazi za primateljima franšize. Kako nam je potvrdio Matjaž Plausteiner, konzultant tvrtke PROFIT system* zadužen za rekruting primatelja Pizza Hut franšize u Hrvatskoj i Sloveniji, čuveni lanac intenzivno traži ozbiljne kandidate koji bi bili spremni, i u mogućnosti, otvoriti najmanje tri restorana.
– To, prije svega, znači da primatelj Pizza Hut franšize treba biti ne samo kvalitetan kandidat jake volje i snažne vizije, već i financijski sposoban otvoriti najmanje tri restorana. Kandidati, svakako, dio investicije mogu financirati, recimo, bankarskim kreditima, ali je suštinski važno da imaju i dovoljno vlastitoga kapitala, jer, pored inicijalne naknade, moraju u startu biti spremni i pokriti troškove opremanja i pokretanja restorana. YUM Brands!, kao vlasnik branda, naprosto, želi svoj premimum brand "prepustiti sigurnim rukama" – kaže Plausteiner. – Inicijalna naknada, inače, iznosi 46.900 dolara po restoranu. Važno je napomenuti i da primatelj franšize ne stječe automatski i ekskluzivna prava, jer politika YUM! Brands jest takva da se ekskluzivna prava naprosto – ne daju – napominje Plausteiner.
Ulaskom u franšizni sustav Pizza Hut-a, primatelj franšize ne samo što dobiva priliku raditi pod svjetski poznatim brandom, što je samo po sebi već solidna garancija uspjeha, već i ogromno iskustvo i know-how koji se je "brusio" više od 50 godina na različitim tržištima u svijetu, a samo u Europi u 30 zemalja. – Upravo iz ovih razloga vjerujemo da je Pizza Hut izvrstna poslovna mogućnost i u Hrvatskoj i u Sloveniji – jednostavno brand je uspješan na svim tržištima na kojima posluje, i ne vidimo zašto bi ovdje bilo drugačije – kaže Plausteiner.
– Obuka traje od tri do četiri mjeseca i pokriva sve segmente poslovanja – vođenje restorana, upravljanje zaposlenicima, marketing, upravljanje financijama... Sustav je toliko "uhodan" da je transfer znanja podjednako izvrstan koliko je i sam brand svjetski poznat, te je za otvaranje svakog od restorana potrebno između dva i četiri mjeseca – pojašnjava Plausteiner.
Više o uvjetima, kao i opis franšiznog sustava možete pronaći u našem Katalogu franšiza.
Inače, prvi Pizza Hut restoran otvoren je davne 1958. godine u Wichiti u Sjedinjenim Američkim Državama. Tvorci koncepta, braća Dan i Frank Carney uspjeli su da 1969. "izvezu" brand u Njemačku i otvore prvi Pizza Hut restoran u Europi, gdje je danas Pizza Hut sa 1.3000 restorana u 30 zemalja najveći lanac pizzerija. U ovih više od 50 godina poslovanja, Pizza Hut je sa mrežu od ukupno 15.000 restorana, od čega je 13.000 franšiza, u skoro 100 zemalja diljem svijeta, i najveći lanac pizzeria na svijetu.
Od 1997. Pizza Hut je u vlasništvu tvrtke Yum! Brands, koja u svom sustavu ima još dva svjetski poznata branda – Taco Bell i Kentucky Fried Chicken.
* Prema ovlaštenju tvrtke Yum! Brands Inc. selekciju kandidata za teritorij Hrvatske i Slovenije vrši PROFIT system.
Ako ste zainteresirani za Pizza Hut franšizu, ispunite obrazac sa više informacija o sebi, i mi ćemo stupiti u kontakt s Vama:
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?