Kako je Plavi slon upoznao krticu

Kada se 1957. u tadašnjoj Čehoslovačkoj pojavio prvi crtani film s krticom Krtekom kao glavnim junakom, tvorac lika Zdeněk Miler sigurno nije ni slutio da će njegova mala krtica desetljećima nakon toga uveseljavati djecu diljem svijeta. Za Milerova života snimljeno je gotovo 50 filmova, a gledala su ih djeca u više od 80 zemalja - između ostalog i u bivšoj Jugoslaviji.
Nakon Milerove smrti (2011.) autorska prava prešla su na tvrtku Little Mole, koju od tada vodi Zdeněkova unuka Karolina Milerova. Kao najbolji i najodaniji promoter Zdeněkovog dijela, Milerova je nedavno potpisala ugovor s češkom izdavačkom kućom Plavi slon, koja je time dobila pravo objaviti seriju knjiga sa krticom Krtekom kao glavnim junakom.
Ova suradnja za češku izdavački kuću predstavlja dobar, ali i logičan poslovni korak. Plavi slon je, da podsjetimo, pokrenut 1998. godine kao izdavačka kuća koja objavljuje knjige za djecu i mlade. Najveću popularnost doživjeli su predstavljanjem inovativnog koncepta "personaliziranih" knjiga, što je značilo da su protagonisti knjige mogle postati "stvarne" osobe, to jest, djeca, ili odrasli, kojima je knjiga bila namijenjena kao poklon ili poseban i jedinstveni znak pažnje. Plavi slon je od tada objavio 20 originalnih naslova, a svaka od tih edicija postala je i bestseller.
Pored matične kuće, međutim, Plavi slon trenutno ima i 31 franšiznu jedinicu u Češkoj, a koncept se kroz franšizing proširio i na tržišta Slovačke i Poljske. Potpisivanjem ugovora s tvrtkom Little Mole, i franšizni partneri izvan Češke dobili su priliku novim generacijama malih čitača predstaviti junaka kojega su voljeli njihovi roditelji.
– Smatramo da je ova suradnja veliki uspjeh i doista nam mnogo znači što i svojim partnerima izvan Češke možemo ponuditi mogućnost da objave knjige s jednim od omilljenih animiranih junaka iz prošlosti – kaže Marek Halfar, jedan od osnivača izdavačke kuće Plavi slon.
Kako smo već pisali, Plavi slon odnedavno traži i primatelje franšize u zemljama ove regije – u Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji, a shodno najnovijem razvoju događaja, potencijalni partneri u zemljama ove regije također bi mogli računati na personalizirane knjige u kojima bi se, pored "stvarnih" dječaka i djevojčica, pojavljivala i simpatična krtica Krtek.
Više o uvjetima i opis franšiznog sustava Plavi slon, možete pronaći u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke

Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač "Plavi slon" spaja oba svijeta.
Personalizirane knjige za djecu bi se uskoro mogle pojaviti i na ovim prostorima. Kako nastaju te kako se do njih može doći? Poduzetnima se daje prilika.
Za malu izdavačku djelatnost ponekad su potrebni samo računalo i pisač – kaže Rafał Kwiatkowski, primatelj master franšize izdavačke kuće "Plavi slon" u Poljskoj
Već nakon mjesec dana, biznis je profitabilan – kaže Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer izdavačke kuće "Plavi slon"
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.