Više posla za manje kilograma

Foto: Tony Šikić
Franšizni sustav za mršavljenje Xtravaganza na tržište je Hrvatske ušao početkom 2012. godine. Mrežu trenutno čini šest centara – jedan od njih vode i primatelji master franšize Tony i Ivana Šikić, a samo tijekom ove godine, mreži su dodane tri franšizne jedinice. Prvo je u ožujku otvoren franšizni korner u Zagrebu, u okviru jednog fitness centra – što jeste jedan od modela za koji se mogu opredijeliti primatelji franšize. Franšizni korner je otvoren i u svibnju u okviru kozmetičkog salona u Varaždinu, dok u Šibeniku radi samostalno zdravstveno savjetovalište.
Da podsjetimo, Xtravaganza u ponudi ima tri modela franšize – samostalni centar za mršavljenje, franšizni korner (koji je moguće otvoriti u sklopu postojećih fitness centara, teretana ili salona) i samostalno zdravstveno savjetovalište u kojem, za razliku od prethodna dva modela, ne postoji mogućnost vježbanja. – Zadovoljni smo poslovanjem u ovoj godini. Kao primatelji master franšize ostvarili smo rast prihoda od 40 posto, proširili smo broj franšiza, uvodimo novine, a uskoro će početi s radom i nova web stranica. U narednom razdoblju želimo se profilisati na tržištu kao jedinstven sustav, budući da je konkurencija oštra. Mnogo je igrača u istoj brašni, a razlike među nama su, zapravo, velike – kaže Tony Šikić.
On se nada da će u narednih 12 mjeseci otvoriti još dva do tri franšizna centra. U planu je i širenje u regiji, budući da imaju prava razvijati franšizu u svim zemljama bivše Jugoslavije. – Trenutno imamo upite iz Slovenije, a voljeli bismo da se franšiza proširi i na tržište Srbije – kaže Šikić.
Ekonomska situacija, kako kaže, ipak, ne ide u prilog dobrom poslovanju i niski kućni proračuni jedan su od najvećih problema s kojim se trenutno suočavaju. – Ljudi nemaju novca za sebe. Međutim, mi primjećujemo da je svijest o zdravom životu sve veća. Nedavno istraživanje pokazuje da su Hrvati četvrti najdeblji narod u Europi. Dakle, tržište definitivno postoji, ali ljudi koji pripadaju srednjem nižem sloju, jednostavno, nemaju dovoljno novca da se bave sobom – ističe Šikić.
Xtravaganza centri za sada posluju u Dubrovniku, Poreču, Šibeniku, Zagrebu, Varaždinu i Rijeci.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.