Više posla za manje kilograma

Foto: Tony Šikić
Franšizni sustav za mršavljenje Xtravaganza na tržište je Hrvatske ušao početkom 2012. godine. Mrežu trenutno čini šest centara – jedan od njih vode i primatelji master franšize Tony i Ivana Šikić, a samo tijekom ove godine, mreži su dodane tri franšizne jedinice. Prvo je u ožujku otvoren franšizni korner u Zagrebu, u okviru jednog fitness centra – što jeste jedan od modela za koji se mogu opredijeliti primatelji franšize. Franšizni korner je otvoren i u svibnju u okviru kozmetičkog salona u Varaždinu, dok u Šibeniku radi samostalno zdravstveno savjetovalište.
Da podsjetimo, Xtravaganza u ponudi ima tri modela franšize – samostalni centar za mršavljenje, franšizni korner (koji je moguće otvoriti u sklopu postojećih fitness centara, teretana ili salona) i samostalno zdravstveno savjetovalište u kojem, za razliku od prethodna dva modela, ne postoji mogućnost vježbanja. – Zadovoljni smo poslovanjem u ovoj godini. Kao primatelji master franšize ostvarili smo rast prihoda od 40 posto, proširili smo broj franšiza, uvodimo novine, a uskoro će početi s radom i nova web stranica. U narednom razdoblju želimo se profilisati na tržištu kao jedinstven sustav, budući da je konkurencija oštra. Mnogo je igrača u istoj brašni, a razlike među nama su, zapravo, velike – kaže Tony Šikić.
On se nada da će u narednih 12 mjeseci otvoriti još dva do tri franšizna centra. U planu je i širenje u regiji, budući da imaju prava razvijati franšizu u svim zemljama bivše Jugoslavije. – Trenutno imamo upite iz Slovenije, a voljeli bismo da se franšiza proširi i na tržište Srbije – kaže Šikić.
Ekonomska situacija, kako kaže, ipak, ne ide u prilog dobrom poslovanju i niski kućni proračuni jedan su od najvećih problema s kojim se trenutno suočavaju. – Ljudi nemaju novca za sebe. Međutim, mi primjećujemo da je svijest o zdravom životu sve veća. Nedavno istraživanje pokazuje da su Hrvati četvrti najdeblji narod u Europi. Dakle, tržište definitivno postoji, ali ljudi koji pripadaju srednjem nižem sloju, jednostavno, nemaju dovoljno novca da se bave sobom – ističe Šikić.
Xtravaganza centri za sada posluju u Dubrovniku, Poreču, Šibeniku, Zagrebu, Varaždinu i Rijeci.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?