Brzo šišanje u franšizi

Pod imenom Haircut Express razvija se lanac frizerskih salona koji se od drugih razlikuje po specifičnoj usluzi - koncept, naime, nudi isključivo brzo šišanje, i to po jedinstvenoj cijeni (bez obzira na dužinu kose). Specifično je i to što klijent uslugu plaća unaprijed (preko posebnog terminala) i račun predaje prije nego što sjedne u frizersku stolicu. Za frizuru je potrebno tek 15 minuta, a šišanje kratko traje jer se koristi posebna oprema i specijalne tehnike suhog šišanja. U tvrtki kažu da podjednako vode računa i o ambijentu u kojem se radi - salon mora biti uredan, a sva oprema propisno održavana i dezinficirana.
Haircut Express potječe iz Ukrajine gdje ima lanac od 44 frizerska salona, od čega je čak 28 franšiznih. Ove godine, počeli su razmišljati o širenju na inozemna tržišta, a priliku za neposredno predstavljanje koncepta imat će na predstojećem Sajmu franšiza u Varšavi - Franchise EXPO 2014 - koji će se održati od 16. do 18. listopada. Poljska će, između ostalog, biti i prva zemlja u kojoj će Haircut Express potražiti franšizoprimce izvan matičnog tržišta.
Kako navode u tvrtki, za pokretanje franšiznog salona nisu potrebna velika ulaganja - treba izdvojiti nešto manje od 8.500 eura. Davatelj franšize, pritom, neće naplaćivati mjesečnu naknadu sve dok frizerski salon ne počne poslovati u plusu. Povrat investicije se, pak, može očekivati za 6 do 12 mjeseci. Salon bi trebao biti smješten u prostor od 18 do 35 četvornih metara, a preporučuju se lokacije unutar trgovačkih centara, gradskih šetališta ili prometnih dijelova grada.
– Naši klijenti su najčešće muškarci, jer većina njih želi brzu i jeftinu uslugu. Njima nije potrebna "dodatna pažnja", ne očekuju u frizerskom salonu dobiti kavu ili čaj. Međutim, veliki broj klijenata su nam i žene. Haircut Express je idealan ako žele skratiti kosu ili stanjiti šiške, jer bi u drugim salonima za to morale čekati na red i platiti puno više. Kod nas je sve gotovo za samo nekoliko minuta. Odustali smo od kompliciranih frizura za koje je potrebno mnogo vremena. Odlučili smo se za "specijalizaciju", ali i da zapošljavamo samo iskusne, profesionalne frizere. Naime, oni koji žele raditi u Haircut Express salonu moraju imati najmanje dvije godine radnog iskustva – objašnjava Liliya Sidelnyk, menadžerica zadužena za razvoj franšize.
Haircut Express, inače, koristi patentiranu tehniku brzog šišanja poznatu kao "Pick Up". Tehnika je podrobno opisana i u Operativnom priručniku koji primatelj franšize dobiva kao dio franšiznog paketa, ali i pored toga, primatelj franšize i njegovo osoblje prolaze kompletnu praktičnu obuku za rad u salonu.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?