Brzo šišanje u franšizi

Pod imenom Haircut Express razvija se lanac frizerskih salona koji se od drugih razlikuje po specifičnoj usluzi - koncept, naime, nudi isključivo brzo šišanje, i to po jedinstvenoj cijeni (bez obzira na dužinu kose). Specifično je i to što klijent uslugu plaća unaprijed (preko posebnog terminala) i račun predaje prije nego što sjedne u frizersku stolicu. Za frizuru je potrebno tek 15 minuta, a šišanje kratko traje jer se koristi posebna oprema i specijalne tehnike suhog šišanja. U tvrtki kažu da podjednako vode računa i o ambijentu u kojem se radi - salon mora biti uredan, a sva oprema propisno održavana i dezinficirana.
Haircut Express potječe iz Ukrajine gdje ima lanac od 44 frizerska salona, od čega je čak 28 franšiznih. Ove godine, počeli su razmišljati o širenju na inozemna tržišta, a priliku za neposredno predstavljanje koncepta imat će na predstojećem Sajmu franšiza u Varšavi - Franchise EXPO 2014 - koji će se održati od 16. do 18. listopada. Poljska će, između ostalog, biti i prva zemlja u kojoj će Haircut Express potražiti franšizoprimce izvan matičnog tržišta.
Kako navode u tvrtki, za pokretanje franšiznog salona nisu potrebna velika ulaganja - treba izdvojiti nešto manje od 8.500 eura. Davatelj franšize, pritom, neće naplaćivati mjesečnu naknadu sve dok frizerski salon ne počne poslovati u plusu. Povrat investicije se, pak, može očekivati za 6 do 12 mjeseci. Salon bi trebao biti smješten u prostor od 18 do 35 četvornih metara, a preporučuju se lokacije unutar trgovačkih centara, gradskih šetališta ili prometnih dijelova grada.
– Naši klijenti su najčešće muškarci, jer većina njih želi brzu i jeftinu uslugu. Njima nije potrebna "dodatna pažnja", ne očekuju u frizerskom salonu dobiti kavu ili čaj. Međutim, veliki broj klijenata su nam i žene. Haircut Express je idealan ako žele skratiti kosu ili stanjiti šiške, jer bi u drugim salonima za to morale čekati na red i platiti puno više. Kod nas je sve gotovo za samo nekoliko minuta. Odustali smo od kompliciranih frizura za koje je potrebno mnogo vremena. Odlučili smo se za "specijalizaciju", ali i da zapošljavamo samo iskusne, profesionalne frizere. Naime, oni koji žele raditi u Haircut Express salonu moraju imati najmanje dvije godine radnog iskustva – objašnjava Liliya Sidelnyk, menadžerica zadužena za razvoj franšize.
Haircut Express, inače, koristi patentiranu tehniku brzog šišanja poznatu kao "Pick Up". Tehnika je podrobno opisana i u Operativnom priručniku koji primatelj franšize dobiva kao dio franšiznog paketa, ali i pored toga, primatelj franšize i njegovo osoblje prolaze kompletnu praktičnu obuku za rad u salonu.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.