Što nosi muškarac od stila?

Modna kuća Pawo trenutno ima 26 trgovina u Poljskoj – od toga, šest rade kao franšize a da u tvrtki nisu ciljano tražili primatelje frašize. Kako kaže direktor tvrtke Marek Ziółkowski, prvi partneri su se "nametnuli" sami, a reputacija i kvaliteta brenda bili su dovoljni da požele surađivati s tvrtkom Pawo. – Skupa sa tim prvim primateljima franšize došli smo tijekom vremena do najboljeg modela suradnje koji danas možemo ponuditi novim primateljima – kaže Ziółkowski. Tvrtka planira ove godine značajno proširiti franšiznu mrežu, prvenstveno na matičnom tržištu.
Brend Pawo se pojavio prije četvrt stoljeća. Poznat je po elegantnim muškim odijelima koja su prije svega dizajnirana za poslovne ljude, ali se u trgovinama prodaju i odijela za svečane prilike (smart casual) i elegantna odijela za svaki dan. Kako su nedavno i službeno ušli u franšizing, Ziółkowski kaže da će njihova prednost biti i to što su naglasak stavili na izgradnju posebnog odnosa s klijentima. Da ovakva poslovna filozofija daje rezultate, potvrđuje i činjenica da imaju vrlo visok postotak kupaca koji se vraćaju.
– U ovom trenutku imamo bazu od 100.000 stalnih kupaca koja konstantno raste. To je djelomično i zbog toga što smo shvatili da su se i kupci u Poljskoj promijenili. Sve više je onih koji polaze od toga da ne moraju samo "zvijezde" i poznate ličnosti imati stiliste. To je upravo ono što možemo im ponuditi – kaže Ziółkowski.
U Pawo salonima, zapravo, ne rade prodavači, već profesionalni stilisti. Njihov osnovni zadatak je, naglašava Ziółkowski, pružiti najbolju moguću uslugu klijentu. – To znači saslušati i procijeniti što klijent voli, shvatiti što mu treba, posavjetovati i pomoći klijentu da promijeni ili "dotjera" svoj izgled, od glave do pete. Najzad, naučiti ga osnovnim načelima dobrog dress coda. Tek na kraju se govori o prodaji – objašnjava Marek Ziółkowski.
Franšizodavac kaže da za sada planiraju franšizne modne salone otvarati u gradovima s više od 70 tisuća stanovnika. U prosjeku, trgovina bi trebala imati 80 četvornih metara. Za početnu investiciju treba izdvojiti oko 60 eura po četvornom metru, što uključuje i adaptaciju i opremanje lokala. Tvrtka ne naplaćuje ulaznu niti bilo kakvu redovitu naknadu, ali zahtijeva da primatelj položi depozit od 80 tisuća zlota (oko 19 tisuća eura), koji se vraća u slučaju raskida ugovora. Vlasnik robe u franšiznim salonima ostaje tvrtka Pawo, tako da primatelj franšize ne mora brinuti o nabavci ili povlačenju kolekcije na kraju mjeseca ili sezone.
Daniel Urbanik jedan je od najuspešnih primatelja franšize Pawo. Vodi dvije Pawo trgovine u gradu Novi Sonč. Kako kaže, od početka je bio pozitivno iznenađen organizacijom franšizne mreže te time koliko su standardi i pravila ponašanja za rad u trgovini precizni i detaljni. Zadovoljan je i što ne mora kupovati robu ili voditi računa o novim kolekcijama. – Kad kupac uđe u dućan i vidi iste stvari, koje je vidio možda prije mjesec dana ili čak prije dvije i pol godine, na kraju više neće želeti dolaziti u taj dućan. Pawo svaki mjesec šalje nove stvari - bilo da su to pojedinačna odijela ili kompletne kolekcije. To je ono što gradi dobar imidž tvrtke – kaže Urbanik.
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke

Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .