"Ujedinjene boje" diljem Rusije
Unatoč ekonomskim sankcijama, padu vrijednosti rublje i političkim nemirima, Benetton nastavlja širiti svoju prodajnu mrežu u Rusiji. Počeli su s renoviranjem postojećih trgovina, a početkom listopada otvorena je i nova flagship trgovina koja se prostire na 1.600 četvornih metara i nalazi se u jednoj od najprestižnijih lokacija u Moskvi (Tverska ulica). Do kraja jeseni, trebale bi biti otvorene još tri nove trgovine, dok su u tvrtki potvrdili da planiraju u naredne tri godine diljem Rusije otvoriti čak 40 novih dućana.
Kako su ovih dana predstavnici tvrtke objašnjavali, Rusija je – nakon Italije – najveće i najznačajnije tržište za Benetton. Treba uzeti u obzir da, naglašavaju, tvrtka na ovom tržištu djeluje već punih dvadeset godina i da brend ima izgrađenu i vrlo jaku poziciju u usporedbi s ostalim popularnim modnim brendovima iz inozemstva. Benetton, procjenjuju, može računati na ogromnu bazu lojalnih potrošača koji i dalje žele i spremni su kupiti sve što se prodaje pod tim imenom. U ovom trenutku, Benetton ima mrežu od 108 trgovina diljem Rusije.
Pored novog dizajna prodajnog prostora, tvrtka, međutim, namjerava uvesti i promjenu u modelu prisutnosti na tržištu. Do početka ove godine, sve trgovine u Rusiji bile su u rukama primatelja franšize. Sve novootvorene, bit će u vlasništvu matične tvrtke. Izravno prisustvo, kako kažu, neće ugoziti suradnju, niti će praviti konkurenciju postojećim franšiznim partnerima, već će uspostaviti jaču kontrolu nad brendom i novinama koje planiraju uvesti u čitavu mrežu.
Širenje prodajne mreže u Rusiji, s druge strane, samo je dio šireg, globalnog plana razvoja. Tvrtka je, pored maloprodaje, godinama snažno razvijala i proizvodnju i nekretninski fond, međutim, u godinama koje slijede, namjeravaju se usredotočiti isključivo na osnovni biznis – to jest, na sam brend, kao što slučaj s Rusijom to već potvrđuje. Sva pozornost i, što je najvažnije, sve investicije od sada će biti usmjerene na distribuciju, prodaju i marketing. To znači da će se raditi na povećanju broja prodajnih mjesta, uspostavljanju mreže na tržištima u razvoju i uvođenju novih formata trgovina. Koncept On Canvas, koji je nakon Milana nedavno predstavljen i u Moskvi, bit će postupno uveden u Benetton dućane diljem svijeta.
pročitajte članke
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .