Pizzerija u hotelu

Već nekoliko godina, najpoznatiji španjolski lanac pizzerija Telepizza surađuje s više od 550 hotela u Španjolskoj. Naime, hotelski lanci Holiday Inn, Catalonia Hotels i NH uvrstili su u ponudu svog room service-a i specijalitete ove pizzerije. Gostima je na taj način dana mogućnost da bez mnogo muke naruče hranu čak i noću, odnosno, nakon zatvaranja kuhinje u hotelu.
Isti model suradnje, Telepizza je nedavno pokrenula i u Poljskoj, s lancem hotela Ibis budget. Za sada, specijalitete španjolskog brenda nudi devet hotela: po dva u Varšavi, Krakovu i Vroclavu, i po jedan u Šćećinu, Torunu i Katovicama.
– Hoteli su za Telepizzu bogat izvor novih mušterija. Svakog mjeseca, primamo na stotine narudžbi iz Ibis budget hotela diljem Poljske. Odlični rezultati su nas ohrabrili i naveli razmišljati o suradnji s još nekolicinom hotelskih lanaca. Nadamo se da će se to ostvariti još tijekom ove godine – kaže Iwona Olbryś, direktorica lanca Telepizza u Poljskoj.
Za razliku od partnerstva na matičnom tržištu, suradnju je, u ovom slučaju, inicirao poljski hotelski lanac. – Pored svega što možemo ponuditi, smatrali smo da će Telepizza unijeti osvježenje u našu ponudu, a gosti, pritom, neće morati izdvajati mnogo za to – kaže Joanna Świerkosz, zamjenica direktora prodaje, distribucije i marketinga hotelske grupe Orbis kojoj priradaju i Ibis budget hoteli.
Telepizza je, inače, jedan od najvećih lanaca pizzerija u Poljskoj, a vodeći po dostavi na kućnu adresu. U lancu ima 115 poslovnica – od toga, 31 pizzerija je u vlasništvu tvrtke, 84 su franšize. Telepizza godišnje proda više od 6 milijuna pizza – 70 posto se dostavi na kućnu adresu, pri čemu je 25 posto tih narudžbi došlo preko interneta.
Pored Španjolske i Poljske, Telepizza ima pizzerije i na tržištima Kine, Perua, Portugala, El Salvadora, Gvatemale, Čilea, Kolumbije i Ujedinjenih Arapskih Emirata. Ove godine su potpisali ugovore s primateljima franšize za tržišta Rusije i Angole. Ukupno imaju 1.200 pizzerija i usluže više od 400 milijuna potrošača.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?