Vraćaju se Rode
Sve više trgovaca na srpskom tržištu razvijaju partnerske sisteme i franšizne koncepte sa „susjedskim“ dućanima. Srbijanski trgovac DIS vlastitu maloprodajnu mrežu već nekoliko godina širi franšizno, dok je njemački maloprodavac Metro nedavno razvio partnerski sistem Moja radnja. Istim putem krenuo je i slovenački trgovac Mercator S koji je pokrenuo projekat Partner franšiza. Pod brendom Roda već posluje 48 samostalnih trgovinskih dućana širom Srbije.
U toj kompaniji saopštavaju da je na taj način potrošačima omogućeno da u svojoj neposrednoj blizini dobivaju kvalitetnu robu po pristupačnoj cijeni, a da postojeći vlasnici objekata poboljšaju svoje poslovanje i ostvare profit.
Suradnja je do sada ostvarena sa partnerima u Beogradu, Novom Sadu, Subotici, Kikindi, Vrbasu, Apatinu, Zrenjaninu, Požarevcu, Nišu, kao i u nekoliko manjih mesta.
Trgovci koji se uključe u program Partner franšiza dobivajaju pravo na korišćenje „Roda“ brenda, brendiranje objekata u zavisnosti od njihove kategorije, stručnu pomoć oko pozicioniranja robe, načina poslovanja i iskustvo velikog trgovačkog lanca.
- Šansa za uspjeh malih poduzetnika se povećava uključivanjem u franšizni sistem -, navode u toj kompaniji.
Mercator grupa posluje na tržištima Slovenije, Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Makedonije i Crne Gore. U Hrvatskoj je „Mercator“ počeo da posluje 2001. i za 11 godina poslovanja zaposlio 3.347 radnika.
pročitajte članke
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.