Ljepota ne poznaje granice

Kako je nedavno najavljeno, tvrtka namjerava do kraja ove godine franšiznoj mreži dodati još 11 salona za depilaciju – pet jedinica će biti otvoreno u Poljskoj, a ostalih šest na matičnom tržištu, u Portugalu. – Unatoč kriznim vremenima, DepilConcept se pokazao kao vrlo profitabilan biznis. Relativno niske investicije za pokretanje posla i visoka zarada najinteresantnija su obilježja franšiznog sustava DepilConcept – kažu u tvrtki.
Portugalski sustav primatelje franšize traži u Hrvatskoj i drugim zemljama ove regije. Pored master franšize, zainteresirani poduzetnici imaju mogućnost uzimanja i pojedinačne (single-unit) franšize. Kao vid podrške i spremnosti za saradnju, tvrtka je potencijalnim partnerima ponudila i olakšice. Oni koji se, recimo, odluče za ulazak u sustav kupnjom single-unit franšize, neće morati plaćati redovitu naknadu niti naknadu za marketing, a moći će računati na punu podršku sustava, koja uključuje i obuku, pomoć pri otvaranju salona, marketing.
DepilConcept je svoje prve kozmetičke salone otvorio 2006. godine. Pet godina kasnije, proglašeni su za jedan od najboljih franšiznih sustava u Portugalu, a uspjeh su gradili na ideji da vrhunsku uslugu treba ponuditi po prihvatljivoj cijeni. – Željeli smo srušiti ustaljen mit po kojem je djelotvorna i trajna depilacija luksuzan tretman koji mogu priuštiti samo bogati klijenti – ističu i danas u tvrtki.
DepilConcept je samo jedan od brendova portugalskog Concept Groupa, u koji ulaze i BodyConcept, lanac centara za njegu ljepote i zdravlja i Škola ljepote BodyConcept. Osim u Portugalu, franšiznu mrežu razvili su i u Brazilu, Zelenortskim otocima, Poljskoj, Švicarskoj, Češkoj i Slovačkoj. Za osam godina postojanja, otvorili su više od 100 centara.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?