Ljepota ne poznaje granice

Kako je nedavno najavljeno, tvrtka namjerava do kraja ove godine franšiznoj mreži dodati još 11 salona za depilaciju – pet jedinica će biti otvoreno u Poljskoj, a ostalih šest na matičnom tržištu, u Portugalu. – Unatoč kriznim vremenima, DepilConcept se pokazao kao vrlo profitabilan biznis. Relativno niske investicije za pokretanje posla i visoka zarada najinteresantnija su obilježja franšiznog sustava DepilConcept – kažu u tvrtki.
Portugalski sustav primatelje franšize traži u Hrvatskoj i drugim zemljama ove regije. Pored master franšize, zainteresirani poduzetnici imaju mogućnost uzimanja i pojedinačne (single-unit) franšize. Kao vid podrške i spremnosti za saradnju, tvrtka je potencijalnim partnerima ponudila i olakšice. Oni koji se, recimo, odluče za ulazak u sustav kupnjom single-unit franšize, neće morati plaćati redovitu naknadu niti naknadu za marketing, a moći će računati na punu podršku sustava, koja uključuje i obuku, pomoć pri otvaranju salona, marketing.
DepilConcept je svoje prve kozmetičke salone otvorio 2006. godine. Pet godina kasnije, proglašeni su za jedan od najboljih franšiznih sustava u Portugalu, a uspjeh su gradili na ideji da vrhunsku uslugu treba ponuditi po prihvatljivoj cijeni. – Željeli smo srušiti ustaljen mit po kojem je djelotvorna i trajna depilacija luksuzan tretman koji mogu priuštiti samo bogati klijenti – ističu i danas u tvrtki.
DepilConcept je samo jedan od brendova portugalskog Concept Groupa, u koji ulaze i BodyConcept, lanac centara za njegu ljepote i zdravlja i Škola ljepote BodyConcept. Osim u Portugalu, franšiznu mrežu razvili su i u Brazilu, Zelenortskim otocima, Poljskoj, Švicarskoj, Češkoj i Slovačkoj. Za osam godina postojanja, otvorili su više od 100 centara.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.