Pizza Hut: suglasno u promjene!
Kako je nedavno potvrdio izvršni direktor tvrtke David Gibbs, Pizza Hut u ovom trenutku uvodi "najznačajnije promjene u svojoj povijesti". Pored toga što će ponuda biti obogaćena, najveći svjetski lanac pizzerija će predstaviti i novi logo, redizajniranu internetsku stranicu, novi izgled kutija za pizze te nove uniforme. Procijenjeno je da će nove vrste tijesta, sastojaka i preljeva udvostručiti postojeći meni, a kada se sve moguće kombinacije uzmu u obzir, mušterije će moći naručiti čak 2 milijarde različitih pizza.
Foto: Pizza Hut
U uvjetima jake konkurencije i sa novim navikama potrošača, Pizza Hut, poput ostalih velikih brendova restorana brze usluge u Americi, stoji iza toga da su promjene bile nužne, a američki mediji primjećuju da se je ovim potezima lanac najviše želio prilagoditi ukusima mlađe populacije, tzv. "milenijumskoj generaciji" (rođeni 80-ih i 90-ih godina prošlog stoljeća). Iskustvo pokazuje da ove generacije potrošača mnogo više značaja pridaju zdravijoj i raznovrsnijoj prehrani, što objašnjava i zašto je tek u novije vrijeme većina poznatih lanaca brze hrane uvela stavke u meni koje se temelje na svježim i niskokaloričnim sastojcima. S druge strane, primijećeno je da u posljednjih pet godina konstantan rast prometa bilježe tzv. fast-casual restorani, koncepti koji, poput klasičnih fast-food lanaca, ne nude punu restoransku uslugu, ali u kojima se služi kvalitetnija, nezamrznuta i manje obrađena hrana.
Promjene koje Pizza Hut uvodi sada, nadovezuju se, međutim, na niz promjena s početka ove godine. Lanac je tada prvi put u svojoj povijesti počeo prodavati pizzu "na parče", imajući na umu potrošače koji nemaju vremena sjedeti u restoranu ili koji više vole "objedovati u hodu". Tvrtka se, pored toga, odlučila prilagoditi interijer i onima koji vole jesti u restoranu - prostor za ručavanje će biti mnogo širi i otvoreniji, a svaki stol će dobiti interaktivni digitalni meni. Sve su to izmjene koje bi također trebale približiti klasičnu pizzeriju trenutno vrlo popularnom formatu - pomenutim fast-casual restoranima.
Foto: Pizza Hut
Suglasnost mreže
I pored toga što svaka novina povlači za sobom i određen rizik, u tvrtki su spremni investirati u promjene. Međutim, da bi što bolje pripremila i svoje primatelje franšize, tvrtka je još u rujnu pozvala u svoje sjedište u Dallasu 1.000 regionalnih menadžera i instruktora, koji su, prvo, imali zadatak probati, a zatim, uz pomoć stručnog tima, naučiti praviti nove pizze.
Kako objavljuje magazin Entrepreneur, predstavnici tvrtke kažu da za promjene imaju bezrezervnu suglasnost svojih primatelja franšize, te da ona i jeste bila vektor za promjene. – Vrlo smo zadovoljni pravcem u kojem se krećemo i dugoročnim učincima koje će ove promjene donijeti našem biznisu... To je ono što su nama naše mušterije rekle da žele, a smatramo da će se novi ukusi dopasti potrošačima svih generacija – izjavio je glasnogovornik tvrtke NPC International, najvećeg primatelja Pizza Hut franšize.
Ono što čitavom sustavu ide u prilog, istodobno je i pokazatelj da tvrtka svo vrijeme dobro "osluškuje" potrebe svojih mušterija, budući da se Pizza Hut i ove godine nalazi na Popisu najboljih svjetskih brendova, koju je početkom listopada objavila konzultantska kuća Interbrand (Interbrand 's Best Global Brands). Zanimljivo je da pored uobičajenih, financijskih pokazatelja, Interbrandov popis uzima u obzir i nešto specifičnije čimbenike, poput: koliko brend utječe na izbor koji će klijent napraviti, odnosno, koliko brend ispunjava očekivanja svojih klijenata. Pizza Hut je tek jedan od nekoliko franšiznih brendova na ovom popisu.
Pizza Hut ima mrežu od 15.000 restorana u 100 zemalja diljem svijeta, od čega su 13.000 franšize. Sa 1.300 restorana u 30 zemalja, Pizza Hut je i najveći lanac pizzerija u Europi. Kako smo pisali, američki je lanac spreaman ući i na tržišta ove regije – primatelji franšize traže se u Hrvatskoj i Sloveniji.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?