Nova mladost

Mnogi od nas, a posebno potrošači srednje dobi, još uvek će u prodavnici umjesto paste za zube tražiti "kaladont". Na ovdašnjim prostorima brend je do te mjere bio popularan da se naziv "kaladont" nerijetko koristio kao sinonim za sve ostale zubne paste.
Znajući da ni nakon dva desetljeća kaladont nije iščezao iz svijesti mnogih potrošača, tvornica Saponia priprema izlazak nove linije paste za zube pod tim imenom. Novi – stari kalodont će, kako kažu u kompaniji, biti spoj tradicije i najnovijih dostignuća u području oralne higijene.
U osječkoj tvornici ne sumnjaju u ponovni uspijeh, jer brend i dalje potiče pozitivnu emociju kod potrošača. Damir Skender, predsjednik Uprave Saponije, kaže da će napustiti postojeći brend Zirodent i vratiti se starom - Kalodontu.
Kalodont je nastao davne 1922. Kasnije su iz tvornice Saponia izašli brojni drugi proizvodi za pranje rublja i posuđa, održavanje higijene raznih uređaja i prostorija. Među poznatim brendovima ove tvrtke su i VIM, Ornel, Rubel, Arf, Likvi, Tipso, Faks Helizim.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Franšizni je paket spreman, tvrtka je objavila da prodaje franšizu, a zainteresirani se već javljaju. Kako odrediti tko je najbolji kandidat za primatelja franšize i na što trebate obratiti pažnju prije potpisivanja ugovora?