Spremni za susjede

Žana Hinek, direktorica prodaje i marketinga u tvrtki Biovega, koja je i vlasnik trgovina "bio&bio", kaže da su definirali strategiju za širenje na susjedna tržišta jer postoji interes, kao i konkretne ponude. S druge strane, na domaćem tržištu, uslijed velike krize koja još uvijek opterećuje gospodarstvo Hrvatske, ovaj lanac trgovina, koji je prvu franšizu otvorio još prije 11 godina, nastavit će širenje uglavnom kroz vlastite trgovine. – Bio&bio trgovine eko-proizvoda šire se samo organskom rastom, odnosno, otvaranjem vlastitih trgovina u trenucima kada sustav ima dovoljno resursa za te investicije. Tu strategiju i dalje nastavljamo dosljedno provoditi – objašnjava Hinek.
Ona kaže da će u narednom razdoblju preuzeti jednu od svojih franšiza, koja će tako ponovno preći u vlasništvo tvrtke Biovega. Na žalost, s jednim primateljem franšize suradnja je prekinuta i ta trgovina je zatvorena, kaže Hinek. S druge strane, nastavit će jačati odnose s ostalim primateljima franšize. – Sve ovo je uobičajena promjena koju doživljavaju franšizni koncepti u fazi pune zrelosti, što "bio&bio" franšiza i jest obzirom na staž od 11 godina – kaže Hinek.
Tijekom ove godine otvorena je još jedna "bio&bio" trgovina s novim vizualnim identitetom, i novim konceptom lay-out-a. Jedna od postojećih trgovina preseljena je na bolju lokaciju.
– U ovom trenutku veliki značaj pridajemo jačanju ponude i usluge u trgovinama, posebno u želji da dostupnijim učinimo lokalne eko-proizvode, kao i da pozicioniramo našu robnu marku – objašnjava Hinek.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.