Starbucks u susjedstvu

Starbucks se na tržištu Mađarske pojavio 2010. godine. U tom trenutku, međutim, ekonomska kriza je bila u punom jeku te se američkom lancu, bez obzira na veličinu mreže i popularnost branda, nije prognozirala sjajna budućnost. I pored teških ekomomskih uvjeta i konkurencije, Starbucks je uspio opstati na tržištu, a za samo četiri godine, postati i vodeći brand u sektoru kafeterija u Mađarskoj.
Rezultat dinamičnog razvoja je i deseta kafeterija u lancu koja je, poput prethodnih, otvorena u Budimpešti. Iako Starbucks namjerava da se u narednim godinama pojavi i u drugim većim gradovima, za sada rade na rastu i jačanju mreže u glavnom gradu Mađarske.
Najveći svjetski lanac kafeterija na svijetu, s više od 21.000 jedinica, prisutan je u 65 zemalja. Tijekom prošle godine otvorio je 1.599 novih kafeterija diljem svijeta, što je, zapravo, vrlo blizu zacrtanom cilju od 1.650 kafeterija, koliko je planirano da bude otvoreno do kraja rujna 2015. godine. Starbucks je prošle godine uveo i franšizing kao jedan od mogućih načina za širenje mreže u Europi.
Posljednji financijski izvještaj tvrtke pokazuje da je prodaja u fiskalnoj 2013/14. godini porasla 11 posto, na 16,4 milijarde dolara, što je i povijesni rekord tvrtke.
Izvor: Franchising.hu
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?