Taco Bell juriša na nova tržišta

Kako je službeno najavljeno, Taco Bell, franšizni lanac restorana poznat po meksičkim specijalitetima, namjerava značajno povećati broj restorana u inozemstvu – točnije, do 2023. žele otvoriti 1.300 novih jedinica na tržištima izvan Sjedinjenih Američkih Država. Taco Bell "juriša" na europske, azijske i južnoameričke zemlje, ali prije svega na Veliku Britaniju, Koreju, Japan, Čile, Peru i Indiju.
Foto: Mike Mozart / Flickr
Prema procjenama tvrtke, povećanje broja restorana na novim tržištima trebalo bi osigurati dodatne 2 milijarde dolara od prodaje.
Trenutno, ovaj franšizni lanac ima 250 restorana u 26 zemalja – što je znatno manje kada se usporedi sa "sestrinskim" tvrtkama – KFC i Pizza Hut – koje se, kao i Taco Bell, nalaze u portfelju tvrtke Yum! Brands. Iskustvo ovih brendova, zapravo, uvelike ohrabruje. Najveći prihod od prodaje KFC, recimo, ostvaruje na međunarodnim tržištima – najviše u Kini, gdje ima više od 4.600 restorana, što čini jednu trećinu svih KFC restorana u inozemstvu.
Za Taco Bell, fokus na međunarodna tržišta samo je dio šireg razvojnog plana koji podrazumijeva i rast mreže na matičnom tržištu. U planu je da se do 2022. otvori 2.000 restorana u Americi, što bi donijelo i novih 14 milijardi dolara od prodaje. U ovom trenutku, Taco Bell ima 5.800 jedinica u Americi, a otvaranjem 200 novih restorana tijekom 2014. godine, tvrtka je oborila i vlastiti rekord.
Izvor: Entrepreneur Magazine
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Najveći lanac restorana brze usluge na svijetu ponovno otvara vrata u Hrvatskoj. Prvi Subway otvoren je u Arena Centru u Zagrebu, čime i službeno započinje rad i razvoj lanca u Hrvatskoj.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?