Ukusi Budimpešte u Beču

Za mađarski Szamos ovo je prva slastičarnica u inozemstvu, ali dvadeset peta u lancu. Beč je, kako kažu, i pored duge tradicije u ovom segmentu i unatoč jakoj konkurenciji, bio dobar izbor – prema službenim podacima, u posljednjih nekoliko godina najveći broj turista u Mađarsku dolazi upravo iz Austrije, što na posredan način svjedoči o interesu susjeda za mađarsku kulturu i baštinu. Lokal u Beču otvoren je u partnerstvu s bečkim slastičarima, obitelji Haderer, a za dva tjedna probnog rada, ispostavilo se da Bečlije, kao i Mađari, najviše vole Esterhazy tortu.
Zanimljivo je, međutim, da je ovu poznatu mađarsku slastičarnicu još daleke 1935. osnovao Mladen Savić, mladić srbijanskog podrijetla, koji je odrastao u Sentandriji, no, koji je posao počeo razvijati pod imenom Mátyás Szamos. Ostalo je zabilježeno da se školovao u prestižnoj slastičarskoj radionici Augusta Jožefa u Budimpešti, gdje je tajne pravljenja slastica od marcipana učio i od majstora iz Danske. Prvu prodavaonicu otvorio je u Pilisvörösváru, a posao i strast slastičarskog zanata prenio je kasnije i na djecu, tako da "carstvom marcipana" i dan-danas upravljaju potomci obitelji Szamos.
Na matičnom tržištu, Szamos Marcipan ima 24 prodajna mjesta, najviše u Budimpešti (19), dok tvornicu i Muzej marcipana imaju u Sentandriji. Maloprodajni lanac razvijaju i tako što daju franšizu.
Izvor: Franchising.hu
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?