Udruženim snagama
Pod imenom Fruitisimo u Češkoj se već deset godina razvija koncept barova za prodaju sladoleda i svježe cijeđenih sokova. Tvrtka ima 40 prodajnih mjesta, a najčešće se nalaze u trgovačkim centrima. S druge strane, Naš Grunt jedna je od zanimljivijih, izvorno čeških franšiza koja pod svojim brendom okuplja mrežu trgovina "domaćinskih" prehrambenih proizvoda. Ovih dana, predstavnici tvrtki, međutim, pregovoraju o specifičnom obliku suradnje.
Iduće godine, Fruitisimo i Naš Grunt trebali bi otvoriti demo-jedinicu – dućan u kojem bi se prodavao asortiman i jedne i druge tvrtke. Tako će, osim voćnih sokova i sladoleda brenda Fruitisimo, kupci na istom mjestu moći kupiti i tradicionalne češke proizvode sa domaćinskih farmi koje dobavlja Naš Grunt – mesne prerađevine, sireve, kruh, mlijeko, med, jaja, svježe povrće i voće...
– Ova kombinacija potencijalno bi mogla privući veći broj kupaca, kao i veći broj ljudi zainteresiranih za franšizu, ali i naravno, optimizirati troškove najma i ostalih režija... – kaže Jiří Málek, direktor tvrtke Naš Grunt. Najavljeni je projekt još uvijek u fazi pripreme i testiranja. Fruitisimo proizvodi se, zapravo, već prodaju u nekim od postojećih Naš Grunt trgovina.
U novom projektu, i pored simbioze, obje će tvrtke nastaviti poslovati kao zasebne jedinice, a oni koji budu zainteresirani za ovakav koncept trgovine, morat će kupiti franšize oba sustava. Koncept, međutim, nije namijenjen postojećim primateljima franšize. – Teoretski, naši sadašnji primatelji mogli bi dodati i bar sa Fruitisimo proizvodima, ali većina njih u ovom trenutku nema dovoljno veliki prostor. Ovaj je projekt prije svega namijenjen novim primateljima – objašnjava Jiří Málek.
Naš Grunt za sada ima 32 trgovine – među njima, najviše je franšiznih. U tvrtki također razmišljaju i o novim tržištima – potencijalne partnere već traže u Slovačkoj.
Fruitisimo je ove godine proslavio deset godina poslovanja. Ulazak u novu dekadu obilježit će najprije suradnja s tvrtkom Naš Grunt. Nadaju se da će ovim projektom svoj franšizni koncept uspjeti "izvesti" na lokacije bliže ulici.
Izvor: Franchising.cz
pročitajte članke
Vuna kao vrijedan resurs
/16.02.2021
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije
Jeste li za vending biznis?
/19.10.2018
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?