Veganski restorani u franšizi

Kada su počele razmišljati o originalnom ugostiteljskom konceptu, statistika je bila na njihovoj strani. Prema službenim podacima, 1% stanovnika Poljske prešlo je na vegansku ili bezglutensku prehranu. Koliko god da je ugostiteljsko tržište u Poljskoj razvijeno i raznovrsno, Agata Swornowska i Natalia Dimitrow znale su da oko 385.000 ljudi i dalje ne može računati na veliki ili pristupačan izbor veganske hrane. Stoga su u svibnju 2014. pokrenule vlastiti catering YEStem, specijalizirale se za veganske i bezglutenske obroke, uobličile izbornik, napravile i razradile logistiku. U rujnu iste godine počele su i sa dostavom hrane na kućnu adresu, urede, ali i kafeterije.
– Od tada bilježimo konstantan rast prodaje – kaže Agata Swornowska, jedna od suvlasnica ovog koncepta. –Nije čudo. Ponudile smo zdravu, ukusnu, nutritivno bogatu hranu biljnog porijekla. Iz suradnje s nutricionistima, ali i iz osobnog iskustva, znamo da je ovo najzdraviji način prehrane. YEStem jest i veganski catering i obrazovna platforma, a uskoro će biti i restoran. Točnije, krajem siječnja otvaramo dva restorana u Varšavi. Pokrenule smo i vlastiti TV kanal na internetu, gdje se svi zainteresirani mogu upoznati s veganskim načinom prehrane, saslušati savjete i iskustva nutricionista, poznatih ličnosti, običnih ljudi – objašnjava Swornowska.
Restorani će imati dnevni meni, sastavljen uglavnom od toplih kuhanih jela koja su pripremljena po originalnim receptima. Potrebe tržišta, međutim, mnogo su veće, stoga su ubrzo ponudile i – franšizu.
– Trenutno smo u pregovorima s tri potencijalna primateljima franšize iz različitih gradova – dodaje Natalija Dimitrow.
Oni koji su zainteresirani za franšizu koncepta YEStem, mogu birati između dva formata restorana. Prvi model podrazumijeva restoran klasičnog tipa s konobarskom uslugom. Izbornik se sastoji od 25 jela koja se pripremaju u suradnji s nutricionistom YEStema. Drugi model je "manjeg formata" i predstavlja bar s otvorenom kuhinjom. Na izborniku će biti 20 jela koja se pripremaju "na licu mjesta", pred samim gostima. Vlasnice koncepta kažu da ciljaju na gradove s više od 100 tisuća stanovnika.
YEStem ne naplaćuje ulaznu naknadu, ali za pokretanje restorana treba izdvojiti oko 23.500 eura (oko 100.000 zlota). Primatelj franšize, pak, plaća mjesečnu naknadu koja iznosi 4 posto od prometa.
S druge strane, franšizodavac će pomoći pri izboru lokala, opremanju i uređenju prostora, kao što će obučiti kuhare i staviti na raspolaganje svu recepturu. Najzad, franšizodavac izrađuje i poslovni plan sukladno ulaganjima i odabranom lokacijom za restoran i pomaže u svim pravnim i knjigovodstvenim aspektima poslovanja.
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?