Po provjerenoj recepturi

Sama činjenica da će broj potrošača u Kini sa sadašnjih 300 milijuna do 2020. porasti na 600 milijuna, stavilo je najmnogoljudnije tržište u fokus razvojnih strategija velikih američkih fast-food lanaca. Tvrtka YUM! Brands, vlasnik brendova KFC, Pizza Hut i Taco Bell, potvdila je ovih dana da će razvoj Pizza Huta u Kini potpomognuti i uvođenjem novog poslovnog modela – franšize.
Kako se navodi u službenom priopćenju, primatelji Pizza Hut franšize u Kini neće morati otvarati nove objekte, već će im biti ponuđeni postojeći restorani, koji su do sada bili u vlasništvu matične tvrtke. Na taj način, primatelji franšize ne bi počinjali posao "od nule", što znači da bi mogli izbjeći i probleme vezane za izbor lokacije, opremanje restorana ili odabira i obuke zaposlenika. Restoran koji već ima razrađeno poslovanje i bazu klijenata svakako ima veće šanse za uspjeh i to je jedna od ključnih prednosti ponuđenog franšiznog paketa, kažu u tvrtki.
Iako na ovaj način Pizza Hut neće povećati broj restorana u Kini, prilika koja se daje lokalnim poduzetnicima, primateljima franšize, dugoročno će dovesti do jačanja brenda, franšiznog modela poslovanja, a posljedično, i do otvaranja novih franšiznih jedinica.
Ugovor se potpisuje na deset godina, a primatelji franšize, u ovoj fazi, neće moći inzistirati na određenom restoranu, lokaciji ili gradu – izbor će, zapravo, biti vrlo sužen – odabranim primateljima franšize trvtka će ponuditi tek nekoliko restorana.
Pizza Hut, inače, bio je prvi lanac restorana neformalnog objedovanja koji je sa Zapada stigao u Kinu. Prvi restorani su otvoreni 1990. godine. U svojoj kategoriji, Pizza Hut danas je brend broj jedan u Kini, s više od 1.200 pizzerija u više od 300 gradova diljem ove zemlje. Jedan od najvažnijih faktora uspjeha, pak, leži u spremnosti američke tvrtke da svoj tradicionalni "zapadnjački" meni prilagodi ukusima i potrebama lokalnog tržišta.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?