Mreža se brzo „plete“

Saša Bašić kaže da, nakon četiri godine provedene u Cammeo grupi, nije mnogo razmišljao da li prihvatiti franšizu ovog taksi servisa. Otvorio je malu tvrtku, a franšiza je, kako kaže, bila i put do sigurne egzistencije. – Zadovoljan sam franšizom i volim ovo što radim. Posao taksiste je predivan, zanimljiv i dinamičan. Zaposlio sam još jednog radnika koji, također, ima sigurnu plaću – kaže Bašić.
Pojedini primatelji ove franšize svjedoče da se za tri mjeseca poslovanja u sustavu može napravili promet veći i do 30 posto. – No, to ne bih mogao učiniti bez savjeta davatelja franšize, poslovnog modela i mentorstva – kaže jedan od njih. Osim toga, ističu i da brže dolaze do novih klijenata, mogu kupiti jeftinije gorivo, imaju povoljniji servis automobila, odnosno, imaju "više posla i profita, a manje davanja".
Taxi Cammeo počeo je franšizni sustav razvijati prošle godine. Prve primatelje pronašli su u Osijeku. Danas, franšizne partnere imaju i u Zagrebu, Rijeci i Varaždinu, dok se trenutno priprema još 56 primatelja franšize. Ovaj model suradnje i poslovanja Taxi Cammeo planira ponuditi i u drugim gradovima Hrvatske, među kojima su i Dubrovnik, Split, Pula, Zadar, Šibenik te Karlovac i Slavonski Brod.
Vladimir Minovski, vlasnik i tvorac brenda Taxi Cammeo, kaže da tvrtka uz know-how, brend i resurse davatelja franšize, daje šansu primateljima postati uspješni poduzetnici. – Započeo sam rad kao telefonist i dispečer, a potom i kao direktor najvećeg taksi servisa u državi. Tijekom tog perioda imao sam priliku upoznati se sa svim izazovima s kojima se na svim razinama susreću zaposlenici taksi službe. Dio svojeg vremena sam uložio i u istraživanje trendova i poslovnih modela u taksi službama diljem svijeta, a sve kako bih unaprijedio kvalitetu usluge Taxi Cammea i poboljšao zadovoljstvo naših korisnika – kaže Minovski.
pročitajte članke

Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?