Kvaliteta je najbolja preporuka

Je li moguće dobiti vrhunsku uslugu – po pristupačnim cijenama? U portugalskoj tvrtki DepilConcept kažu da su svoje salone za trajnu depilaciju i fotopodmlađivanje kože otvorili upravo s tim ciljem. – Želimo srušiti uvriježeni mit po kojem je djelotvorna i trajna depilacija luksuzan tretman koji mogu priuštiti samo bogati klijenti – kažu u tvrtki.
Prve kozmetičke salone DepilConcept otvorio je 2006. godine na matičnom tržištu, a franšizne podružnice do sada su uspostavili i na tržištima Poljske, Češke, Slovačke, Švicarske, Španjolske i Brazila. Tvrtka je, međutim, zainteresirana razvijati franšiznu mrežu i u zemljama ove regije – bilo davanjem master ili pojedinačne franšize.
Primatelj franšize može računati na kompletnu potporu sustava – obuku, marketing, pomoć pri otvaranju salona. Osim financijskih sredstava, primatelj franšize trebao bi osigurati i odgovarajući poslovni prostor. –Također je važno da primatelj franšize bude i dobar menadžer, dobar prodavač – da zna promovirati i prodavati naše usluge. Ne želimo otvarati salone po svaku cijenu, jer nije važan broj jedinica, već njihova rentabilnost – objašnjavaju.
Iz tog razloga, tvrtka svim budućim primateljima franšize nudi skup poslovnih znanja pod oznakom "Jamstvo profitabilnosti". Naime, partneri koji dosljedno provedu preporuke iz sjedišta tvrtke, mogu računati na sigurne prihode koji će biti dovoljni da se već prvog mjeseca pokriju troškovi poslovanja.
– Kada smo počeli širiti mrežu naših kozmetičkih i estetskih salona u Europi, prvo smo bili orijentirani na manje države. Većina njih, poput Portugala, spada u države u kojima je ekonomija počela jačati – Poljska, Rumunjska, Mađarska. Vrlo smo zadovoljni primateljem master franšize u Poljskoj i voljeli bismo napraviti isti rezultat i u ovoj regiji – izjavio je za naš portal Alexandre Duque Lourenco, izvršni direktor tvrtke DepilConcept.
U Poljskoj je za tri godine otvoreno 12 DepilConcept salona. – Zanimljivo je da su za našu franšizu najviše bili zainteresirani klijenti, to jest, osobe koje su već koristile usluge DepilConcepta i same se uvjerile u kvalitetu tretmana – kažu Mariusz Włoczkowski, zadužen za razvoj mreže DepilConcepta u Poljskoj.
– Poslovni know-how DepilConcepta temelji se na kombinaciji četiri najvažnija čimbenika za uspjeh: specijalizaciji, prodaji, usluzi i potpori primatelju franšize. Stoga i mi, kao primatelji master franšize, imamo obavezu aktivno raditi na promociji svih franšiznih salona u Poljskoj, organizirati reklamne kampanje u lokalnim medijima i zajednici, uvoditi programe lojalnosti i akcije za redovite klijente. Svaki pojedinačni primatelj franšize zna što treba raditi, jer u ovom poslu – nije sam – kaže Włoczkowski.
Više informacija o franšiznom sustavu DepilConcept možete pronaći i u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.