Biznis alkemija

Prva Alchemy Apothecary otvorena je 2013. u Beogradu. Nedavno, otvorena je i druga radnja, također u glavnom gradu Srbije. Iako se u ovom svojevrsnom butiku kozmetike, parfema i mirisnih svijeća može pronaći više brendova, svi su u vlasništvu tvrtke Alchemy koja ih je i kreirala.
Sa željom da svoj uspjeh podijele sa drugima te potaknu i inspiriraju ljude da se bave originalnim i zanimljivim poslom, osmislili su franšizu Alchemy Apothecary. – Naša je misija kreirati lanac franšiznih radnji koje pružaju iskustvo luksuzne kupnje – kroz ambijent, personaliziran pristup kupcu i proizvode koji predstavljaju kompletna rješenja i donose konkretne promjene. Od pakiranja proizvoda, do načina obraćanja kupcu, Alchemy Apothecary donosi svjež, šarmantan koncept u Srbiju – mjesto na kojem se klijent osjeća ugodno i poštovano i zato odlazi zadovoljan – kaže Nevena Predolac, direktorica brendova ove tvrtke, osvrćući se na ciljeve i ideju koju u svojoj biti nosi ova franšiza.
Alchemy Apothecary nudi prirodnu kozmetiku za njegu kože od skupocjenih ulja raznih biljaka (brend Alchemy Naturals), kolekciju od hijaluron gela (brend Venom), mirisne losione (Lilly&Spice) i mirisne svijeće (Maison Rouge). Nevena Predolac kaže da različiti brendovi donose i različite kupce. – Žene, odnosno, muškarci koji kupuju za žene, čine 95 posto naših kupaca, različitih kupovnih moći. Postali smo i popularno mjesto za kupnju poklona. Svaki brend i svaki proizvod prilika je za povećanje postojeće baze kupaca. Alchemy i Venom brendovi imaju jedinstven koncept – svaki je proizvod kompletno rješenje, traje dulje i zamjenjuje više običnih proizvoda. Taj ekonomični luksuz jest ono što nas čini privlačnim i pristupačnim u isto vrijeme –objašnjava ona.
Svaka će franšiza, prema njenim riječima, biti napravljena prema individualnim potrebama partnera, lokaciji i realnim predviđanjima. – Razlikujemo se jer smo nastali u želji da unaprijedimo biznis u Srbiji, podignemo standarde odnosa s kupcima, zaposlimo i inspiriramo ljude. Stoga su okviri suradnje s primateljima franšize etički i partnerski – kaže ona.
Primatelj franšize dobio bi kompletan know-how i obuku, a tvrtka će u svakom trenutku biti izvor potpore. Predolac, međutim, ističe da su otvoreni za sve ideje, savjete i konstruktivna rješenja. Budući da sami proizvode ono što prodaju, mogu, kako kaže, reagirati na potrebe kupaca i primatelja franšize, kreirajući čak i posebne proizvode.
Velike marže omogućile bi primateljima organizirati akcije, ali i ostvariti profit. Prvo punjenje robe plaćalo bi se avansno, dok bi za ostala, valuta bila 30 dana. Primatelj bi mogao sam birati asortiman iz palete proizvoda, a davatelj ističe da ne inzistiraju na obveznoj minimalnoj kupnji. Primateljima bile bi osigurane besplatne vrećice i brošure uz prvu narudžbu, a franšize bi jednako bile promovirane na zvaničnoj web-stranici. Davatelj nudi i gratis izradu profila na društvenim mrežama i dizajn promo-materijala, dok daljnje vođenje društvenih mreža i web-sajtova radili bi, kako sami kažu, po cijeni koja je ispod standarda.
Prve dvije franšize koje bi se priključile ovom sustavu ne bi plaćale ulaznu franšiznu naknadu. Inače, Predolac objašnjava da su kreirali nekoliko paketa te da visina ulazne naknade ovisi i o tome koliko bi trajala obuka i prisustvo njihovog tima u objektu primatelja franšize.
Brend Alchemy također je "ušao" i u Europsku uniju preko slovenske tvrtke koja je postala ekskluzivni distributer za spomenuto tržište. Proizvodi se za sada distribuiraju putem on-line trgovine, veleprodaje, ali se mogu kupiti i na različitim prigodnim događajima. – Vrlo smo zadovoljni prodajom u Europskoj uniji i na horizontu je nekoliko vrlo uzbudljivih suradnji. Naš suradnik iz Slovenije ima u planu davati i franšize Alchemy Apothecary u zemljama Europske unije – kaže Predolac.
pročitajte članke

Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Franšizni sustav je poput velike obitelji
Svidza mi se .Trenutno trazim neku dobru fransizu za sebe...
Miris iskustva
svidja mi se miris iskusva neznam kako bih mogao da budem prhmaoc fransize i kako bih mogao to ostwariti molim odgowor, meil. nedzadm89@hotmail.com