U KFC po kavu?

Iako KFC na većini tržišta uz svoje specijalitete od piletine služi i kavu, američki fast-food lanac svakako nije mjesto gdje se ide zbog kave. Sudeći, međutim, po marketinškoj kampanji koja traje u Velikoj Britaniji, to bi se uskoro trebalo promijeniti. KFC je, naime, sklopio partnerstvo s američkim proizvođačem kave Seattle's Best Coffee, "sestrinskom" tvrtkom Starbucksa, te će tijekom 2015. u ponudu svojih restorana u Velikoj Britaniji uvesti i kavu spomenutog brenda.
Ono što je posebno zanimljivo jest ideja da se kava ne služi u standardnom "pakiranju", već u – jestivoj ambalaži. Čaša za kavu će, kako kažu, biti napravljena od sloja vafla i bijele čokolade otporne na toplinu, uvijena dodatno u tanki šećerni "papir".
Koncept je još uvijek u fazi testiranja, a "osmišljavanje" jestive čaše povjereno je londonskom kreativnom timu The Robin Collective, poznatom po nevjerojatnim i zanimljivim kulinarskim eksperimentima.
Kava pod brendom Seattle's Best Coffee inače se već od svibnja 2014. prodavala u određenom broju KFC restorana u Velikoj Britanij. Ideja o jestivoj čaši, koja će se od sada moći kupiti u svim restoranima na otoku, ne samo da će privući pozornost potrošača, već i "razdrmati" ustaljenu sliku o KFC-u kao "običnom lancu brze prehrane". Američki i britanski mediji se slažu – marketinški potez vrijedan hvale.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?