Univer, partner iz susjedstva

Milan Miljaković
Prva prodavaonica Univer Partner otvorena je prije nešto više od dvije godine u Novom Sadu. Danas se u ovom partnerskom sustavu srbijanskog trgovca Univerexport nalazi 13 objekata, a u kompaniji ističu da će se partnerska mreža i nadalje širiti.
Milan Miljaković, iz službe veleprodaje tvrtke Univerexport, kaže da je program Univer Partner razvijen jer su željeli malim trgovcima ponuditi model poslovanja po kojem već uspješno rade Univerexport mali prodajni objekti. – Za početnike koji nemaju potrebna iskustva i znanja, Univer partnerstvo praktički je jedini siguran put u razvoju posla, gdje su relativno zaštićeni od oštrih i sve većih rizika, posebno kad je poslovanje malih dućana u pitanju. Za sve one koji već postoje na tržištu, ali su u problemu, uključivanje u projekt Univer partnerstva jedan je od boljih načina za pozicioniranje na tržištu u kategoriji mini lidera u pripadajućem kanalu prodaje – objašnjava Miljaković.
Jedan od uvjeta za pristup mreži Univer partner jest da se trgovina nalazi na dobroj, odnosno, perspektivnoj lokaciji te da oprema zadovoljava funkcionalne i estetske kriterije. Pored toga, trgovac koji želi pristupiti partnerskom sustavu treba imati i pozitivnu povijest poslovanja. Partneri zauzvrat mogu računati na potporu Univerexporta po pitanju logistike i svih potrebnih poslovnih znanja.
– Kao sustav koji se bavi organizacijom maloprodajnog poslovanja, višedesetljetno iskustvo iz ovog dijela partnerima prenosimo kroz savjete o asortimanu, pozicioniranju robe na policama, akcijskim aktivnostima i mnogim drugim segmentima koji Univer partnere čine drugačijim u odnosu na ostale "komšijske radnje". Vremenom, stečena konkurentna prednost Univer partnera ogleda se ne samo u rastu prometa, odnosno, ne samo u rastu prosječne potrošačke košarice, već i u rastu broja računa i, naravno, potrošača – kaže Miljaković.
Univerexport započeo je poslovanje 1990. godine sa četiri zaposlenika. Danas, pored razvijene malorodaje i veleprodaje, Grupa Univerexport posjeduje i dva povezana društva: AD Bačka (klaonica, proizvodnja mesa, restoran i maloprodaja) i trgovačko poduzeće Trgopromet.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.