Franšiza ugađa sportašima
U maloprodajnim trgovinama branda Proteini.si mogu se naći dodaci prehrani za sportaše raznih europskih proizvođača. Artikli su svrstani u pet skupina ovisno o tome za što su namijenjeni: zdrav životni stil; mršavljenje; izdržljivost i regeneracija; mišićna masa i oprema i odjeća za treninge. Tvorac koncepta ovih trgovina, koje se šire i putem franšize, slovenska je tvrtka ROLnet. Pokretanje franšize u Srbiji pripremalo se nešto duže zbog složene procedure registracije proizvoda, no, prva je trgovina konačno otvorena krajem prošle godine u Novom Sadu, a druga je nedavno počela s radom u u Beogradu.
Potencijal za otvaranje franšizne trgovine pod brandom Proteini.si postoji u svim gradovima s više od 100.000 stanovnika.
Miroslav Pajčin, voditelj prodaje za brand Proteini.si, kaže da su jako zadovoljni dosadašnjim poslovanjem, iako su na tržištu Srbije prisutni svega nekoliko mjeseci. Stoga namjeravaju samostalno otvoriti još nekoliko trgovina, ali i zainteresiranim poduzetnicima ponuditi single-unit franšizu. – Ovaj posao posjeduje visok potencijal i ima dobru perspektivu, budući da jača svijest ljudi o značaju bavljenja sportom i važnosti zdrave prehrane – kaže Pajčin.
Dodaci prehrani koji se prodaju u ovim trgovinama namijenjeni su svim uzrastima, i koriste ih profesionalni sportaši, ali i rekreativci. Glavna ciljna skupina su, ipak, mladi od 20 do 30 godina koji treniraju. Zbog tako široko rasprostranjene ciljne skupine, Pajčin smatra da se trgovina može otvoriti u svakom gradu s najmanje 100.000 stanivnika.
– Postoji mogućnost otvaranja trgovnine i u manjim mjestima, ali treba imati na umu da su ovo ipak malo skuplji proizvodi. S druge strane, u svojoj su kategoriji jako konkurenti ukoliko se uspoređuju cijena i kvaliteta –objašnjava Pajčin.
Za otvaranje trgovine neophodan je prostor od najmanje 40 četvornih metara, a iz iskustva davatelja franšize iz Slovenije, koji je već duže u poslu, pokazalo se da najbolje "prolaze" one u trgovačkim centrima ili prometnim ulicama. Vrijednost investicije je, prema riječima Pajčina oko 50.000 eura. – Mi bismo svakako primatelju single-unit franšize pomogli prilikom otvaranja i opremanja lokala budući da postoje određeni standardi koji se moraju poštivati. Pružili bismo mu i marketinšku podršku, i dali sve potrebne savjete za dobro vođenje posla –ističe Pajčin.
Franšizne trgovine pod brendom Proteini.si, pored Slovenije i Srbije, posluju i u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Italiji.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.