"Kraljica" se vraća u Europu

Na službenoj web-stranici ovog američkog lanca brze usluge u ovom trenutku i dalje stoji: Europa – Još uvijek nismo ovdje. Jednoga dana... Prema posljednjim najavama, međutim, taj bi dan mogao stići vrlo brzo, a za sada se zna da je Dairy Queen odabrao tržište na kojem će, nakon 15 godina, ponovno predstaviti i testirati svoj koncept – bit će to Poljska.
Kako je upravo objavljeno, američki je lanac potpisao ugovor s poljskom tvrtkom Sparrow 4 iz Krakowa, koja će biti primatelj franšize, samim tim, zadužena za razvoj mreže na ovom tržištu. – Brand je danas jači nego ikad i sve ga više prepoznaju u svijetu. Cilj nam je da ove godine, kada tvrtka slavi 75 godina postojanja, povećamo svoje prisustvo na što više tržišta – izjavio je Jean Champagne, operativni direktor internacionalne grupe Dairy Queen. Kako je planirano, na poljskom će tržištu biti otvoreno 26 restorana u narednih pet godina. – Poljska bi, zapravo, trebala biti odskočna daska za sve druge zemlje u ovom dijelu Europe – dodaje on.
Iako se u restoranu Dairy Queen mogu pojesti i hamburgeri i hot-dog te razne vrste sendviča i rolnica, ovaj je lanac svoje dobro ime prije svega izgradio na slatkim delicijama – širokoj ponudi sladoleda, torti, shake-ova. Prvi je restoran otvoren davne 1940. godine, a samo sedam godina kasnije, Dairy Queen je u svojoj mreži imao oko 100 jedinica. Danas, pod ovim brandom posluje više od 6.000 restorana u 20 zemalja. Vlasnik branda Dairy Queen je Berkshire Hathaway, tvrtka u vlasništvu Warrena Buffetta.
Dairy Queen je, inače, tijekom 90-ih godina prošlog stoljeća, imao restoran i u Ljubljani. Među europskim zemljama u kojima se Dairy Queen oprobao, ali nije opstao, nalaze se i Italija, Austrija i Mađarska.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?