McDonald’s u brojkama
Jačanje konkurencije, kontroverze o kvaliteti hrane, kompliciran izbornik, slabo plaćeni radnici – samo su neki od faktora koji su "zaslužni" za to što McDonald'sovi restorani od listopada 2013. nisu zabilježili rast prodaje u Americi. Prema službenim financijskim izvještajima, promet je prošle godine pao za 4,1 posto, što se nadovezalo na pad od 1,6 posto u 2013. godini. Na kraju fiskalne 2014. prihod je tvrtke bio manji za 7 posto i iznosio je 6,57 milijardi dolara. No, i pored toga, McDonald's je i dalje jedan od najpopularnijih američkih brandova, a brojke koje se vrte oko njegovog imena vrijedne su pažnje. Dvanaest zanimljivih činjenica o McDonald'su nedavno je objavio i Business Insider:
1. McDonald's ima više od 35.000 restorana, neusporedivo više od svojih glavnih konkurenata. Usporedbe radi, Burger King ima 14.000, Wendy 's 6.500, Taco Bell 6.200.
2. Samo tijekom 2013, McDonald 's je otvorio 1.400 restorana.
3. McDonald's zapošljava 1,8 milijuna ljudi, što je više od ukupnog stanovništa Philadelphije (1,5 milijuna).
4. Lanac je 2013. potrošio 808 milijuna dolara na reklamiranje, što predstavlja 0,16 posto ukupnog globalnog tržišta reklama.
5. Restorane dnevno posjeti 70 milijuna ljudi, što je više od broja ljudi koji žive u Francuskoj (66 milijuna).
6. McDonald's svake sekunde proda 75 hamburgera.
7. Prema procjenama tvrtke, svaki osmi Amerikanac bio je, ili još uvijek jeste, zaposlen u McDonald'su.
8. U Velikoj Britaniji, među privatnim tvrtkama McDonald's zapošljava najveći broj ljudi.
9. Logo McDonald'sa (zlatni lukovi u obliku slova M) poznatiji je u svijetu od križa.
10. McDonald's je jedan od najvećih distributera igračaka na svijetu.
11. McDonald's posluži više od 5 milijardi hamburgera godišnje.
12. Lanac planira do 2017. otvoriti dodatnih 2.000 restorana u Kini, što znači da će, u prosjeku, otvarati 3 restorana dnevno.
Budući da se ovoga travnja navršava 60 godina otkako McDonald's posluje u franšizingu, treba dodati da na matičnom tržištu ovaj lanac ima skoro 3.100 primatelja franšize. U svijetu, više od 80 posto McDonald'sovih restorana također vode – primatelji franšize.
Izvor: Business Insider; Poslovni dnevnik
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...