Brži razvoj kroz franšizu
Brand Garinello, pod kojim se prodaju košulje, ali i odijela i aksesoari, posluje na tržištu Srbije već 25 godina. Budući da je poslovanje bilo uspješno, te da su imali veliko iskustvo u proizvodnji košulja, 2009. odlučili su "zatvoriti proces od proizvodnje do prodaje", priča Raško Glavinić, zadužen za razvoj franšizne mreže branda Garinello. Za franšizing su se odlučili, kako kaže, zbog mogućnosti bržeg razvoja. Prva franšiza otvorena je upravo 2009. u shopping centru Ušće u Beogradu.
Zainteresirani za Garinello franšizu trebali bi posjedovati lokal u okviru trgovačke zone, shopping centra ili glavne ulice, i to od 25 do 50 četvornih metara. – Postoje standardi opremanja i ono se radi prema projektu davatelja franšize. Uređenje je stvar dogovora i mogućnosti samog primatelja. Primatelj može urediti prostor uz pomoć našeg tima, ali i angažirati suradnike koji će na temelju projekta izraditi interijer. Naravno, sve uz našu podršku i nadzor – objašnjava Glavinić.
Jedan od uvjeta za započinjanje posla je, prema njegovim riječima, dobivanje bankarske garancije ili plaćanje unaprijed. – Naša velika prednost u odnosu na druge davatelje franšize jest ta što se ulazna naknada ne plaća, niti zaračunavamo naknadne provizije – kaže on.
Potpora primatelju franšize ogleda se, prema riječima Glavinića, u prijenosu poslovnih znanja o metodama pridobivanja potrošača, o organizaciji plasmana i prometa, o osnovama financiranja.
– Pružamo i niz dopunskih usluga kako bismo olakšali pokretanje i vođenja poslova predviđenih ugovorom, poput pomoći u pronalaženju i uređenju franšizne radnje, edukacije primatelja i njegovog osoblja, pomoći u upravljanju poduzećem i marketinškim aktivnostima, a na raspolaganje stavljamo i sve tržišne analize –objašnjava Glavinić.
Franšizni ugovor potpisuje se na pet godina. Trenutno, maloprodajnu mrežu ovog branda čini deset franšiznih prodavaonica i pet objekata u vlasništvu tvrtke. Franšize su za sada otvorene u Beogradu, Pančevu, Lazarevcu, Požarevcu, Aranđelovcu i Čačku.
– Poštujemo praksu ustupanja prava ekskluzivne prodaje na određenoj lokaciji ili gradu ovisno o veličini grada i potreba, te tako mogućnost uzimanja Garinello franšize postoji za sve gradove u kojima, trenutno, nemamo radnje, s tim što u Beogradu i Novom Sadu ima mjesta i za nove primatelje. Također, franšizu ne ograničavamo na teritorij Srbije i aktivno tražimo partnere za druga tržišta – objašnjava Glavinić.
pročitajte članke
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .