Samo prirodno

U Americi su se upravo oglasila dva franšizna lanca brze prehrane u vlasništvu tvrtke Yum! Brands – Pizza Hut i Taco Bell – objavom da će tijekom ove godine iz hrane koja se priprema u njihovim restoranima izbaciti sve konzervanse, umjetne boje i arome. Taco Bell planira ovaj proces završiti do kraja ove godine, Pizza Hut do kraja srpnja.
Odluka je neminovna posljedica konstantnog pritiska javnosti. Zapravo, nove generacije potrošača koja se posljednjih godina radije okreće konceptima koji nude kvalitetniju hranu – obroke s mnogo više svježih i prirodnih, samim tim, i zdravijih sastojaka. – Današnji potrošači, više nego ikad, žele znati koji sastojci ulaze u hranu u kojoj toliko uživaju – objašnjava David Gibbs, CEO lanca Pizza Hut. – Kao najveći lanac pizzerija na svijetu, sa dugom tradicijom u pravljenju ukusnih obroka, jedina razumna odluka bila je da i po ovom pitanju budemo predvodnik u branši – navodi Gibbs u priopćenju.
Pizza Hut je, zapravo, iz svojih obroka već izbacila umjetne trans masti (djelomično hidrogenirana ulja), koje je Američka agencija za hranu i lijekove 2013. godine i službeno stavila na popis sastojaka štetnih po zdravlje ljudi. Lanac, također, već godinama radi na smanjenju količine natrija u svojim obrocima. Do 2020, kako je planirano, 20 posto Pizza Hut specijaliteta će sadržavati samo jednu trećinu preporučene dnevne doze natrija.
Uvođenje novih standarda u pripremu hrane sigurno neće teći tako lako. Promjene će zahvatiti najveći dio postojećih izbornika – 95 posto obroka koji se prave u Taco Bellu i sve vrste pizza koje prodaje Pizza Hut.
Odluka dva "sestrinska" lanca nije, međutim, usamljena pojava na američkom tržištu. Sa primjetnim promjenama u navikama potrošača, svi veliki, tradicionalni lanci brze prehrane u Americi pokušavaju pratiti trend koji sada diktiraju konkurentski lanci iz tzv. fast-casual sektora. Samo tijekom ove godine, nekoliko se velikih brandova odlučilo za istu vrstu "redukcije". Lanac pekara Panera objavio je listu s više od 150 umjetnih aditiva – sladila, umjetnih boja i aroma – koje planira izbaciti iz svojih proizvoda do 2016. Chipotle, predvodnik među fast-casual restoranima, poznat po svježim i kvalitetnim obrocima, izbacio je sve genetski modificirane sastojke. Čak je i "dobri, stari" McDonald's, u borbi protiv lošeg imidža, objavio da će ubuduće isključivo koristiti piletinu gajenu bez upotrebe antibiotika.
Izvor: Entrepreneur Magazine
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?