Izazov za Guinnessa

Kako je i službeno najavljeno, između 19. i 21. lipnja Éva Csizmadia, jedna od vlasnica FitCurves fitness franšize u Mađarskoj, pokušat će postaviti rekord za Guinnissa tako što će održati neprekidni trening u trajanju od 50 sati. Izazov počinje u petak u 8 sati ujutro i završava u nedjelju u 10 sati prije podne. – Pokušat ćemo privući žene sve tri generacije – bake, majke i kćeri. Dobrodošle su sve žene od 12 do 99 godina starosti –najavljuje Csizmadia. Tijekom 50 sati treninga izmijenit se više od tisuću žena, a svaka će od njih vježbati po 30 minuta – točno koliko traje jedna sesija po FitCurves programu.
Pored toga što su uspjeli privući sve postojeće članice kluba, javio se i popriličan broj znatiželjnih žena koje su poželjele iskoristiti priliku i isprobati FutCurves program. Važno je, naglašava Csizmadia, da sve one postaju i potencijalne klijentice. Odjek u javnosti svakako će pomoći podizanju svijesti o velikom svjetskom fitness brandu te pomoći ostalim primateljima FitCurves franšize u Mađarskoj, objašnjava Csizmadia.
FitCurves se, da podsjetimo, već nalazi u Guinnessovoj knjizi rekorda kao "Najveća mreža fitness klubova za žene". – Ovo će biti prilika za dodati još jedan rekord – kaže Csizmadia. – Također, nadamo se da ćemo na ovaj način izazvati ostale FitCurves klubove diljem svijeta da obore naš rekord – dodaje. Ambicija vrijedna pažnje, budući da u svijetu postoji više od 11.000 FitCurves klubova u 80 zemalja.
Od zemalja ove regije, FitCurves za sada klubove ima u Srbiji – dva u Beogradu i jedan u Novom Sadu. Tijekom ove godine očekuje se otvaranje još jednog kluba u Beogradu. Tvrtka, međutim, planira ubrzati ekspanziju i već je u potrazi za primateljima franšize, no, ne samo u Srbiji, već i u Hrvatskoj i Sloveniji.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.