Mini-pekara za posao budućnosti
Autentični grčki koncept Kralj Coffee u Srbiji djeluje duže od godinu dana. Grčka peciva, krafne i kave do sada su se mogli degustirati u lokalu u Ulici Kneza Miloša u Beogradu i pojedinim "partnerskim" pekarama, koje samo prodaju peciva pekare Kralj. Nedavno je, međutim, otvorena i druga pekara, a zanimljivo je da je ona ujedno na tržište uvela i novi format franšize. Dok prva pekara posjeduje i veliki prostor za sjedenje, druga je osmišljena kao mini-pekara, sa malim prodajnim prostorom i vitrinama koje su postavljene i "otvorene" prema ulici. – Ovo je koncept idealan za širenje franšizne mreže jer ne zahtijeva velika ulaganja. U 18 četvornih metara prostora smjestili smo baš sve što nam je potrebno da bismo ponudili sve naše proizvode. Svu neophodnu opremu – hladne i tople vitrine, kave-aparat – uspjeli smo pronaći u mini-varijanti. U ovom lokalu želimo razvijati "take-away" koncept – sve za ponijeti, od peciva, sendviča, salata, cijeđene naranče i naših jedinstvenih grčkih kava – objašnjava Slađana Kovačević, zadužena za širenje franšizne mreže u Srbiji.
– Potreba potrošača za ovakvim konceptom u Srbiji sigurno postoji. Ljudi danas nemaju vremena da sjede i doručkuju, piju kavu ili cijeđeni sok, već to čine u automobilu ili na poslu. Koncept "sve za ponijeti" poslovni je model budućnosti i na tržištu Srbije – kaže ona.
Peciva i krafne se i u ovoj pekari, iako vrlo skromne kvadrature, što svakako pojeftinjuje poslovanje, peku na licu mjesta, sendviči i salate se također prave u lokalu, kao i kave po narudžbi kupca. – Opremu smo kupili u Srbiji i svakog sljedećeg primatelja franšize bismo uputili na istu adresu, jer bi ostvario značajan popust. Prednost malog prostora je i što nije neophodno ispeći mnogo peciva da bi se popunile mini-vitrine, roba se češće peče, uvijek je svježa. Miris koji se širi izvan pekare privlači mušterije, a količina peciva koja ostaje neprodana je minimalna – navodi Kovačević sve prednosti ovog koncepta.
Ovakav vid pekara, napominje Kovačević, najbolje je smjestiti u okruženju s mnogo trgovina, poslovnog prostora i velikim prometom ljudi. – Koncept je jednostavan i zaista vjerujem da će se pokazati uspješnim –kaže Kovačević.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?