Mini-pekara za posao budućnosti

Autentični grčki koncept Kralj Coffee u Srbiji djeluje duže od godinu dana. Grčka peciva, krafne i kave do sada su se mogli degustirati u lokalu u Ulici Kneza Miloša u Beogradu i pojedinim "partnerskim" pekarama, koje samo prodaju peciva pekare Kralj. Nedavno je, međutim, otvorena i druga pekara, a zanimljivo je da je ona ujedno na tržište uvela i novi format franšize. Dok prva pekara posjeduje i veliki prostor za sjedenje, druga je osmišljena kao mini-pekara, sa malim prodajnim prostorom i vitrinama koje su postavljene i "otvorene" prema ulici. – Ovo je koncept idealan za širenje franšizne mreže jer ne zahtijeva velika ulaganja. U 18 četvornih metara prostora smjestili smo baš sve što nam je potrebno da bismo ponudili sve naše proizvode. Svu neophodnu opremu – hladne i tople vitrine, kave-aparat – uspjeli smo pronaći u mini-varijanti. U ovom lokalu želimo razvijati "take-away" koncept – sve za ponijeti, od peciva, sendviča, salata, cijeđene naranče i naših jedinstvenih grčkih kava – objašnjava Slađana Kovačević, zadužena za širenje franšizne mreže u Srbiji.
– Potreba potrošača za ovakvim konceptom u Srbiji sigurno postoji. Ljudi danas nemaju vremena da sjede i doručkuju, piju kavu ili cijeđeni sok, već to čine u automobilu ili na poslu. Koncept "sve za ponijeti" poslovni je model budućnosti i na tržištu Srbije – kaže ona.
Peciva i krafne se i u ovoj pekari, iako vrlo skromne kvadrature, što svakako pojeftinjuje poslovanje, peku na licu mjesta, sendviči i salate se također prave u lokalu, kao i kave po narudžbi kupca. – Opremu smo kupili u Srbiji i svakog sljedećeg primatelja franšize bismo uputili na istu adresu, jer bi ostvario značajan popust. Prednost malog prostora je i što nije neophodno ispeći mnogo peciva da bi se popunile mini-vitrine, roba se češće peče, uvijek je svježa. Miris koji se širi izvan pekare privlači mušterije, a količina peciva koja ostaje neprodana je minimalna – navodi Kovačević sve prednosti ovog koncepta.
Ovakav vid pekara, napominje Kovačević, najbolje je smjestiti u okruženju s mnogo trgovina, poslovnog prostora i velikim prometom ljudi. – Koncept je jednostavan i zaista vjerujem da će se pokazati uspješnim –kaže Kovačević.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?