Preduvjeti za uspjeh

DepilConcept je portugalski lanac salona za trajnu depilaciju, koji je, pored matičnog tržišta, mrežu franšiza razvio i u nekoliko zemalja Europe i svijeta. Od međunarodnih tržišta, najbolje su rezultate postigli u Poljskoj, a u kompaniji kažu da bi voljeli kada bi na svakom novom tržištu mogli postići bar približan uspjeh.
Portugalski je sustav, naime, 2011. otvorio prvi salon za trajnu depilaciju u Poljskoj. Za pet godina poslovanja razvili su mrežu od čak 25 franšiznih salona, no, kako kažu, tu nije kraj -- širenje se nastavlja i ove godine. Dobrom je prijemu pridonijelo i to što je DepilConcept za sada jedini lanac kozmetičkih salona u Poljskoj koji pruža usluge fotopodmlađivanja kože i fotoepilacije (tretman intenzivnim pulsirajućim svjetlom). Međutim, najbolji dokaz da "sustav funkcionira" nalazi se u činjenici da se sve češće postojeći primatelji franšize odlučuju za otvorenje više salona.
– Dogodilo nam se da su pojedini primatelji franšize samo šest mjeseci po otvorenju salona počeli razmišljati o otvorenju novih poslovnica, te tražiti teritorijalnu ekskluzivnost za grad u kojem rade. Jedan od naših partnera će, recimo, otvoriti treći salon. Inače, na samom početku rada, primatelji dobivaju "jamstvo o profitabilnosti", skup poslovnih znanja i preporuka, koji će, ako se dosljedno primjene, donijeti siguran prihod, dovoljan da se već prvog mjeseca pokriju troškovi poslovanja. Franšizoprimac iz Wroclawa, primjerice, otvorio je prošle godine drugi salon i već u drugom tjednu poslovanja, počeo je raditi s dobitkom – kaže Mariusz Włoczkowski, zadužen za razvoj mreže DepilConcepta u Poljskoj.
Iskustvo pokazuje i da se posao najbrže razvija u velikim gradovima, tako da DepilConcept potencijalne primatelje franšize još uvijek traži u desetak gradova diljem Poljske. Poučeni dosadašnjim dobrim iskustvom, budućim će partnerima odmah biti ponuđena teritorijalna ekskluzivnost i mogućnost otvorenja više franšiznih jedinica.
Salon DepilConcepta trebao bi imati od 30 do 50 m2, što je dovoljno za dvije sobe za tretmane i prijemni pult. Franšizodavac pomaže pri izboru lokala i osoblja. Za uspjeh, napominju u tvrtki, važno je dosljedno primijeniti prenijeto znanje, a primatelj franšize i osoblje prije otvorenja pohađaju niz obuka koje pokrivaju sve aspekte poslovanja – upravljanje salonom, kozmetički tetmani, prodaja i odnos s klijentima, upravljanje kadrovima i marketing.
– Ne treba zaboraviti da je marketing jedan od najvažnijih preduvjeta za uspjeh u ovom poslu. Stoga i radimo na promociji svih franšiznih salona, organiziramo reklamne kampanje u lokalnim medijima i zajednici, uvodimo programe lojalnosti i akcije za redovite klijente. Ispostavilo se da je za privlačenje klijenata, zapravo, mnogo važniji marketing nego lokacija salona – objašnjava Włoczkowski.
Izvor: Własny Biznes FRANCHISING
Priredila: N.B.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.