Franšiza za poduzetne žene

Iza imena Studio Figura stoji više od deset godina poslovnog iskustva, 720 poslovnica diljem svijeta, tvornica licencirane opreme za oblikovanje tijela (Roll-Shaper®, Vacu-Shaper®, Infra-Shaper® Swan) te proizvodnja dodataka prehrani. – Znamo da žene diljem svijeta imaju istu želju – izgledati lijepo, biti zdrave i sretne. A to žele postići u ugodnom ambijentu i prijateljskoj atmosferi, uz profesionalnu uslugu i tretmane koji će pri tom biti cjenovno vrlo pristupačni. Odgovor na ove želje žena jest Studio Figura – kažu u tvrtki.
Samo u posljednjih godinu dana, tvrtka je svojoj partenrskoj mreži salona za mršavljenje i oblikovanje tijela pridodala i poslovnice u Velikoj Britaniji, Irskoj, Moldaviji, Ukrajini, Cipru i Francuskoj. Partnere koji bi bili spremni razvijati posao i otvoriti salon kroz franšizu, tvrtka traži i u zemljama ove regije.
Potencijalni primatelj franšize Studio Figura trebao bi izdvojiti između 12.000 i 50.000 eura za pokretanje posla, što najviše ovisi o veličini i razini opreme salona. Preporučuje se da bude smješten u lokal od 50 do 100 četvornih metara. Primatelj franšize izdvaja i 300 eura godišnje za licencu (franšiznu naknadu) i potporu koju dobiva iz sjedišta tvrtke.
Za razliku od drugih sustava, primatelj Studio Figura franšize ne mora biti profesionalac sa iskustvom iz ovog područja – suradnja, zapravo, uključuje i obveznu specijalističku obuku, i ne samo za primatelje franšize, već i za njihovo osoblje. – Na kraju svake obuke polaznici dobivaju certifikate kojima se potvrđuje da su kvalificirani za vođenje Studio Figura salona. Mi znamo da oprema sama po sebi – čak i kad je najbolja – nije dovoljna za održivo poslovanje. Stoga smo spremni svojim partnerima prenijeti svoje iskustvo i znanje kako bi koncept bio uspješan i profitabilan – kažu u tvrtki.
Iako ne traže poseban profesionalni profil primatelja franšize, u tvrtki naglašavaju da se, ipak, i prije svega –obraćaju ženama. – Tražimo poduzetne žene između 30 i 65 godina koje su oduvijek sanjale otvoriti svoj studio za vježbanje te koje žele biti financijski neovisne – kažu.
Pored spomenutih tržišta, poljska tvrtka ima poslovnice i u Grčkoj, Švedskoj, Norveškoj, Litvi, Latviji, Rusiji, Izraelu, Španjolskoj, Bjelorusiji te Hrvatskoj.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Sustav za kemijsko čišćenje 5àSec nastavlja širiti franšiznu mrežu u Hrvatskoj.