Franšiza za poduzetne žene

Iza imena Studio Figura stoji više od deset godina poslovnog iskustva, 720 poslovnica diljem svijeta, tvornica licencirane opreme za oblikovanje tijela (Roll-Shaper®, Vacu-Shaper®, Infra-Shaper® Swan) te proizvodnja dodataka prehrani. – Znamo da žene diljem svijeta imaju istu želju – izgledati lijepo, biti zdrave i sretne. A to žele postići u ugodnom ambijentu i prijateljskoj atmosferi, uz profesionalnu uslugu i tretmane koji će pri tom biti cjenovno vrlo pristupačni. Odgovor na ove želje žena jest Studio Figura – kažu u tvrtki.
Samo u posljednjih godinu dana, tvrtka je svojoj partenrskoj mreži salona za mršavljenje i oblikovanje tijela pridodala i poslovnice u Velikoj Britaniji, Irskoj, Moldaviji, Ukrajini, Cipru i Francuskoj. Partnere koji bi bili spremni razvijati posao i otvoriti salon kroz franšizu, tvrtka traži i u zemljama ove regije.
Potencijalni primatelj franšize Studio Figura trebao bi izdvojiti između 12.000 i 50.000 eura za pokretanje posla, što najviše ovisi o veličini i razini opreme salona. Preporučuje se da bude smješten u lokal od 50 do 100 četvornih metara. Primatelj franšize izdvaja i 300 eura godišnje za licencu (franšiznu naknadu) i potporu koju dobiva iz sjedišta tvrtke.
Za razliku od drugih sustava, primatelj Studio Figura franšize ne mora biti profesionalac sa iskustvom iz ovog područja – suradnja, zapravo, uključuje i obveznu specijalističku obuku, i ne samo za primatelje franšize, već i za njihovo osoblje. – Na kraju svake obuke polaznici dobivaju certifikate kojima se potvrđuje da su kvalificirani za vođenje Studio Figura salona. Mi znamo da oprema sama po sebi – čak i kad je najbolja – nije dovoljna za održivo poslovanje. Stoga smo spremni svojim partnerima prenijeti svoje iskustvo i znanje kako bi koncept bio uspješan i profitabilan – kažu u tvrtki.
Iako ne traže poseban profesionalni profil primatelja franšize, u tvrtki naglašavaju da se, ipak, i prije svega –obraćaju ženama. – Tražimo poduzetne žene između 30 i 65 godina koje su oduvijek sanjale otvoriti svoj studio za vježbanje te koje žele biti financijski neovisne – kažu.
Pored spomenutih tržišta, poljska tvrtka ima poslovnice i u Grčkoj, Švedskoj, Norveškoj, Litvi, Latviji, Rusiji, Izraelu, Španjolskoj, Bjelorusiji te Hrvatskoj.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Najveći lanac restorana brze usluge na svijetu ponovno otvara vrata u Hrvatskoj. Prvi Subway otvoren je u Arena Centru u Zagrebu, čime i službeno započinje rad i razvoj lanca u Hrvatskoj.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Američki lanac restorana Taco Bell najavljuje snažnu međunarodnu ekspanziju.