Nakit za Sloveniju i Hrvatsku

Petak
14.08.2015
Franšizni lanac "Dvije šmizle" namjerava svoju uspješnu poslovnu priču prenijeti i na tržišta Slovenije i Hrvatske.
 

Maloprodajni lanac nakita "Dvije šmizle" u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini ima više od 30 franšiznih jedinica i kornera. Samo u ovoj godini otvorena su dva franšizna kornera u Beogradu i jedna franšizna radnja u Bosanskoj Gradiški.
Milica Gavrilović, vlasnica koncepta "Dvije šmizle", kaže da je jedan od razloga za uspjeh franšiznog lanca, i tijekom kriznih vremena, to što je brand prepoznatljiv. – No, pored toga, ljudima koji se žele upustiti u vlastiti posao znači što ne naplaćujemo franšiznu naknadu, jer oni taj novac mogu uložiti u nešto drugo – opremanje radnje ili kupnju nakita. Međutim, ni kasnije ne postoje nikakve franšizne naknade – objašnjava ona.

Maloprodajni lanac nakita "Dvije šmizle" traži primatelje franšize u Hrvatskoj i Sloveniji.

Gavrilović kaže da će za tržište Hrvatske i Slovenije ponuditi i mogućnost uzimanja pojedinačnih – single unit –franšiza, kao i master franšize. -– U Bosni se, na primjer, širimo kroz single unit franšize, dok u Crnoj Gori imamo primatelja mater franšize koji razvija vlastiti maloprodajni lanac drogerija "Kuća hemije" i "Dama". Unutar njih su smješteni franšizni korneri "Dvije šmizle". Obje su mogućnosti na raspolaganju za tržišta Hrvatske i Slovenije – kaže Gavrilović.

Za otvaranje ove franšize neophodan je prostor od oko 15 kvadrata. Davatelj franšize pomaže čak i pri odabiru lokacije. – Pre otvaranja radnje, svakako, obuku će proći primatelji franšize i prodavači, odnosno, svi zaposlenici koji budu imali obvezu slagati, izlagati nakit i graditi odnos s kupcima. Pored toga, naša će obveza biti ulaganje u globalni marketing, dok će primatelji franšize ulagati na lokalnoj razini – kaže Milica Gavrilović.

Pod brandom "Dvije šmizle", prodaje se nakit različitih stilova i cijena, a poseban segment čini nakit sa Swarovski kristalima. – U našim se radnjama može pronaći i unikatan nakit, prava umjetnička djela, ogrilice na kojima je radio tim dizajnera po nekoliko dana. Zatim, tu su dnevne kolekcije, za večernje izlaske, nakit za vjenčanja, sportski nakit. Iako su nam osnovna ciljna skupina poslovne žene, zaista se trudimo imati različite cjenovne kategorije – kaže ona.