Nakit za Sloveniju i Hrvatsku
Maloprodajni lanac nakita "Dvije šmizle" u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini ima više od 30 franšiznih jedinica i kornera. Samo u ovoj godini otvorena su dva franšizna kornera u Beogradu i jedna franšizna radnja u Bosanskoj Gradiški.
Milica Gavrilović, vlasnica koncepta "Dvije šmizle", kaže da je jedan od razloga za uspjeh franšiznog lanca, i tijekom kriznih vremena, to što je brand prepoznatljiv. – No, pored toga, ljudima koji se žele upustiti u vlastiti posao znači što ne naplaćujemo franšiznu naknadu, jer oni taj novac mogu uložiti u nešto drugo – opremanje radnje ili kupnju nakita. Međutim, ni kasnije ne postoje nikakve franšizne naknade – objašnjava ona.
Maloprodajni lanac nakita "Dvije šmizle" traži primatelje franšize u Hrvatskoj i Sloveniji.
Gavrilović kaže da će za tržište Hrvatske i Slovenije ponuditi i mogućnost uzimanja pojedinačnih – single unit –franšiza, kao i master franšize. -– U Bosni se, na primjer, širimo kroz single unit franšize, dok u Crnoj Gori imamo primatelja mater franšize koji razvija vlastiti maloprodajni lanac drogerija "Kuća hemije" i "Dama". Unutar njih su smješteni franšizni korneri "Dvije šmizle". Obje su mogućnosti na raspolaganju za tržišta Hrvatske i Slovenije – kaže Gavrilović.
Za otvaranje ove franšize neophodan je prostor od oko 15 kvadrata. Davatelj franšize pomaže čak i pri odabiru lokacije. – Pre otvaranja radnje, svakako, obuku će proći primatelji franšize i prodavači, odnosno, svi zaposlenici koji budu imali obvezu slagati, izlagati nakit i graditi odnos s kupcima. Pored toga, naša će obveza biti ulaganje u globalni marketing, dok će primatelji franšize ulagati na lokalnoj razini – kaže Milica Gavrilović.
Pod brandom "Dvije šmizle", prodaje se nakit različitih stilova i cijena, a poseban segment čini nakit sa Swarovski kristalima. – U našim se radnjama može pronaći i unikatan nakit, prava umjetnička djela, ogrilice na kojima je radio tim dizajnera po nekoliko dana. Zatim, tu su dnevne kolekcije, za večernje izlaske, nakit za vjenčanja, sportski nakit. Iako su nam osnovna ciljna skupina poslovne žene, zaista se trudimo imati različite cjenovne kategorije – kaže ona.
pročitajte članke

Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Franšizni sustav je poput velike obitelji
Svidza mi se .Trenutno trazim neku dobru fransizu za sebe...
Miris iskustva
svidja mi se miris iskusva neznam kako bih mogao da budem prhmaoc fransize i kako bih mogao to ostwariti molim odgowor, meil. nedzadm89@hotmail.com