Bez Skiniala

Nakon što je osvojio matično i krenuo u osvajanje svjetskih tržišta – s ambicijom postati brand br. 1 u području sigurnog uklanjanja tetovaža – Skinial je objavio da od ovog ljeta ipak sužava područje razvoja. Tvrtka, naime, odustaje od pokušaja razvoja franšizne mreže na malim tržištima. To, između ostalog, znači da više neće nuditi franšizu niti će tražiti partnere u zemljama ove regije, iako su nekoliko godina radili na promociji koncepta.
Kako je potvrđeno iz tvrtke, Skinial će se u narednim godinama fokusirati isključivo na velika i perspektivna tržišta, prije svega – Poljsku, SAD, Australiju, Rusiju i Kanadu. – Ulaganje u promociju i potencijalni razvoj na malim tržištima, jednostavno, nije donijelo željene rezultate – kaže Klaus Bode, CEO tvrtke.
Osnovne prednosti koncepta, na koje je Skinial računao i smatrao da će privući franšizne partnere, bile su inovativna tehnologija uklanjanja tetovaža (prirodnim tvarima, bez upotrebe lasera) i vrlo povoljni uvjeti za pokretanje franšize (niske investicije, laka implementacija i uređenje kozmetičkog studija).
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.